PODINSPEKTOR DS. OBYWATELSKICH

PODINSPEKTOR DS. OBYWATELSKICH

Powiatowy Urząd Pracy w Nysie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 840 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1175

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN

Zakres obowiązków:
1)Realizacja zadań wynikających z ustaw o dowodach osobistych i o ewidencji ludności:
a) przetwarzanie danych osobowych zgromadzonych w rejestrze PESEL, Rejestrze Mieszkańców, Rejestrze Dowodów Osobistych oraz systemach teleinformatycznych,
w których prowadzone są przedmiotowe rejestry,
b) aktualizacja rejestrów PESEL, RDO, Rejestru Mieszkańców,
c) wydawanie i unieważnianie dowodów osobistych,
d) wydawanie zaświadczeń z zakresu dowodów osobistych i rejestru mieszkańców,
e) udostępniania danych osobowych ze zbioru PESEL, RDO, Rejestru Mieszkańców,
f) nadawanie i upowszechnianie numerów ewidencyjnych, sporządzanie sprawozdań statystycznych,
2) prowadzenie i obsługa Rejestru Danych Kontaktowych w ramach Systemu Rejestru Państwowych.
3) prowadzenie rejestru zastrzeżeń numeru PESEL,
4) realizacja zadań wynikających z ustawy prawo o zgromadzeniach,
5) prowadzenie postępowań administracyjnych o wymeldowanie z pobytu stałego.
6) przetwarzanie, udostępnianie danych osobowych, prowadzenie i aktualizacja Rejestru Wyborców,
7) przetwarzanie danych osobowych, prowadzenie i aktualizacja w systemie Wspierania Organów Wyborczych (sporządzanie meldunków kwartalnych i Centralny Rejestr Informacji Dodatkowych),
8) sporządzanie spisów wyborców,
9) wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania,
10) sporządzanie aktów pełnomocnictwa do głosowania,
11) współdziałanie w zakresie dyscypliny meldunkowej w odniesieniu do realizacji powszechnego obowiązku obrony RP,
12) współdziałanie w zakresie realizacji obowiązku szkolnego dzieci i młodzieży.

Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 20.10.2025 r., do godz. 15.00.

Więcej informacji: https://paczkow.bip.net.pl/?a=12853


Miejsce pracy:
RYNEK 1, 48-370 Paczków, powiat: nyski, woj: opolskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Paczkowie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wykształcenie wyższe, co najmniej 3 letni staż pracy. Posiadanie obywatelstwa polskiego, wykształcenie wyższe: a) dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub, b) dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571 z późn. zm.), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 w/w ustawy lub, c) dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji, staż pracy: co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postepowania administracyjnego. Wymagania dodatkowe: 1) komunikatywność, 2) umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji, 3) umiejętność pracy w zespole, 4) wysoka kultura osobista. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny 2) kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, 5) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje, 6) pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, 7) pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych. Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 20.10.2025 r., do godz. 15.00. Więcej informacji: https://paczkow.bip.net.pl/?a=12853


Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe, co najmniej 3 letni staż pracy. Posiadanie obywatelstwa polskiego, wykształcenie wyższe: a) dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub, b) dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571 z późn. zm.), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 w/w ustawy lub, c) dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji, staż pracy: co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postepowania administracyjnego. Wymagania dodatkowe: 1) komunikatywność, 2) umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji, 3) umiejętność pracy w zespole, 4) wysoka kultura osobista. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny 2) kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, 5) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje, 6) pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, 7) pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych. Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 20.10.2025 r., do godz. 15.00. Więcej informacji: https://paczkow.bip.net.pl/?a=12853

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Joanna Bodyk

Nr telefonu:
774316791

Wymagane dokumenty:
Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 20.10.2025 r., do godz. 15.00. Więcejinformacji: https://paczkow.bip.net.pl/?a=12853

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 11.10.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 332777
Udostępnij:
Dodano: 11.10.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 332777

Zobacz inne oferty

Do góry