PODINSPEKTOR DS. OBYWATELSKICH

PODINSPEKTOR DS. OBYWATELSKICH

Powiatowy Urząd Pracy w Nysie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 840 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1213

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN

Zakres obowiązków:
1) Realizacja zadań wynikających z ustaw o dowodach osobistych i o ewidencji ludności:
a) Przetwarzanie danych osobowych zgromadzonych w rejestrze PESEL, Rejestrze Mieszkańców, Rejestrze Dowodów Osobistych oraz systemach teleinformatycznych, w których prowadzone są przedmiotowe rejestry,
b) aktualizacja rejestrów PESEL, RDO, Rejestru Mieszkańców,
c) wydawanie i unieważnianie dowodów osobistych,
d) wydawanie zaświadczeń z zakresu dowodów osobistych i rejestru mieszkańców,
e) udostępniania danych osobowych ze zbioru PESEL, RDO, Rejestru Mieszkańców,
f) nadawanie i upowszechnianie numerów ewidencyjnych, sporządzanie sprawozdań statystycznych,
2) prowadzenie i obsługa Rejestru Danych Kontaktowych w ramach Systemu Rejestru Państwowych.
3) prowadzenie rejestru zastrzeżeń numeru PESEL,
4) realizacja zadań wynikających z ustawy prawo o zgromadzeniach,
5) prowadzenie postępowań administracyjnych o wymeldowanie z pobytu stałego.
6) przetwarzanie, udostępnianie danych osobowych, prowadzenie i aktualizacja Rejestru Wyborców,
7) przetwarzanie danych osobowych, prowadzenie i aktualizacja w systemie Wspierania Organów Wyborczych (sporządzanie meldunków kwartalnych i Centralny Rejestr Informacji Dodatkowych),
8) sporządzanie spisów wyborców,
9) wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania,
10) sporządzanie aktów pełnomocnictwa do głosowania,
11) współdziałanie w zakresie dyscypliny meldunkowej w odniesieniu do realizacji powszechnego obowiązku obrony RP,
12) współdziałanie w zakresie realizacji obowiązku szkolnego dzieci i młodzieży,
13) prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej.

Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 04.11.2025 r., do godz. 15.00.

Więcej informacji: https://paczkow.bip.net.pl/?a=12877



Miejsce pracy:
RYNEK 1, 48-370 Paczków, powiat: nyski, woj: opolskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Paczkowie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wyksztacenie wyższe potwierdzone dyplomem uzyskania tytułu zawodowego magistra. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 2) wykształcenie wyższe potwierdzone dyplomem uzyskania tytułu zawodowego magistra, 3) co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, 4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia, 7) znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie administracyjne, 2) komunikatywność, 3) umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji, 4) umiejętność pracy w zespole, 5) wysoka kultura osobista. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, 5) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje, 6) pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, 7) pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych, 9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 poz. 1135). Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 04.11.2025 r., do godz. 15.00. Więcej informacji: https://paczkow.bip.net.pl/?a=12877


Inne wymagania:
Wyksztacenie wyższe potwierdzone dyplomem uzyskania tytułu zawodowego magistra. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 2) wykształcenie wyższe potwierdzone dyplomem uzyskania tytułu zawodowego magistra, 3) co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, 4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia, 7) znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie administracyjne, 2) komunikatywność, 3) umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji, 4) umiejętność pracy w zespole, 5) wysoka kultura osobista. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, 5) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje, 6) pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, 7) pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych, 9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 poz. 1135). Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 04.11.2025 r., do godz. 15.00. Więcej informacji: https://paczkow.bip.net.pl/?a=12877

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Joanna Bodyk

Nr telefonu:
774316791

Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z adnotacją: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora ds. obywatelskich, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 listopada 2025 r. do godz. 1500, w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Paczkowie, Rynek 1, pokój nr 10, I piętro.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 28.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 341419
Udostępnij:
Dodano: 28.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 341419

Zobacz inne oferty

4 666 PLNbrutto
Nowe
Skoczów
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
5 000 PLNbrutto
Nowe
Świnoujście
5 000 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Wodzisław Śląski
30,50 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Zagórz
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4,85 PLNbrutto
Nowe
Prudnik
4,85 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry