PODINSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA

PODINSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA

Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
5 000 - 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1266

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 000 PLN

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spra związanych z ochroną przyrody i środowiska w tym:
- zapobieganie zanieczyszaniu środowiska;
- sprawozdawczość,
- przeprowadzanie postępowań o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
- opiniowanie wniosków w sprawie gospodarowania odpadami,
- kontrola w zakresie wymagów ochrony środowiska,
- opiniowanie w sprawach rekultywacji gruntów,
- ochrona gruntów rolnych i leśnych.
2. Utrzymanie porządku i czystości w gminie, opracowanie i zmiany do regulaminu utrzymania porządku i czystości w gminie;
3. Współpraca ze Związkiem Gmin Regionu Ostródzko -Iławskiego " Czyste Środowisko" w zakresie odbierania odpadów komunalnych i sprawozdawczość, współpraca ze Związkiem Gmin regionu Ostródzko - Iławskiego " Czyste Środowisko" w zakresie odbierania odpadów z cmentarza komunalnego i nadzór nad jakością świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych;
4. Podejmowanie działań na rzecz właściwego stanu sanitarnego gminy;
5. edukacja ekologiczna;
6. Opracowywanie, aktualizacja i realizacja gminnego programu usuwania wyrobów zawierajacych azbest;
7. Przygotowanie i przeprowadzenie procedur udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 tysięcy zł w sprawach z zakresu posiadanych kompetencji;
8. Przygotowanie projektów aktów administracyjnych ( postanowień i decyzji) dotyczących zajmowanego stanowiska;
9. Opracowanie projektów uchwał Rady Gminy i Zarządzeń Wójta dla zadań wynikąjacych z zajmowanego stanowiska;
10. sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących spraw objętych zakresem czynności wynikających z przepisów prawa i na żądanie przełozonego;
11. Prowadzenie spraw wynikających z obowiązków na stanowisku w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarowania odpadami (BDO);
12. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wydawanie stosownych zaświadczeń;
13. prowadzenie spraw dotyczących wydawania zezwoleń na uprawę konopi włóknistych oraz sprawozdawczość w tym zakresie;
14. Prowadzenie postępowań dotyczących wydawania decyzji nakazujacej posiadaczowi odpadów ich usunięcie z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania;
15. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zieleni gminnej, w tym przygotowanie wniosków o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew, prowadzenie procesu wycinki, realizacja obowiązku wykonania nasazeń zamiennych;
16. Rozpatrywanie zgłoszeń zamaru usunięcia drzew;
17. Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji zezwalających na wycinkę/przesadzanie drzew lub krzewów;
18. Prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji w zakresie wymierzania kar pieniężnych za usunięcia drzew lub krzewów bez wymaganego zezwolenia;
19. Sporządzanie wniosków o dofinansowanie na utylizację azbestu oraz usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej;
20. Opracowywanie i aktualizacja Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Grunwald;
21. Prowadzenie spraw dotyczących szacowania szkód w rolnictwie;
22. Przygotowywanie opinii z zakresu wydawania zezwoleń na zbieranie lub przetwarzanie odpadów.


Miejsce pracy:
14-107 Gierzwałd 33, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Grunwald

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wykształcenie wyższe lub średnie. W przypadku wykształcenia średniego wymagany jest co najmniej 3 letni staż pracy. Obywatelstwo polskie, pełna zdolnośc do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność.


Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe lub średnie. W przypadku wykształcenia średniego wymagany jest co najmniej 3 letni staż pracy. Obywatelstwo polskie, pełna zdolnośc do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Iwona Mikołajczak

Nr telefonu:
896426918

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 10.10.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 332180
Udostępnij:
Dodano: 10.10.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 332180

Zobacz inne oferty

5 181,92 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Poznań
5 181,92 PLNbrutto
Dodano: 9 godz. temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Włoszakowice
4 740 PLNbrutto
Dodano: 9 godz. temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Kłoda
4 740 PLNbrutto
Dodano: 9 godz. temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Wilkowice
4 740 PLNbrutto
Dodano: 9 godz. temu
Do góry