StPr/25/1046
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
wynagrodzenie + dodatek funkcyjny+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
szczegółowy zakres obowiązków w ogłoszeniu o naborze na stronie BIP Urzędu Gminy Goleszów
Miejsce pracy:
1 Maja 5, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Goleszów
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- wykształcenie wyższe- staż pracy nie jest wymagany, wykształcenie średnie- 3 lata stażu doświadczenie w administracji
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe- staż pracy nie jest wymagany, wykształcenie średnie- 3 lata stażu doświadczenie w administracji
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
334790510-13
Wymagane dokumenty:
szczegółówy zakres obowiązkó na stronie BIP Urzędu Gminy Goleszów Termin: do dnia 29 grudnia 2025 r. (liczy się dzień wpływu do Urzędu Gminy). (Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane). Miejsce: Urząd Gminy Goleszów ul. 1 Maja 5 43-440 Goleszów parter, biuro podawcze Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem z dopiskiemnabór na stanowisko Podinspektor ds. ochrony środowiska w godzinach pracy urzędu, osobiście, przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook