StPr/25/0697
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 do 7 500 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie postępowań dotyczących usuwania drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, w tym postepowań dotyczących wymierzania kar pieniężnych za usuwanie drzew lub krzewów bez wymaganego zezwolenia.
2) Prowadzenie spraw dotyczących ustanawiania pomników przyrody, stanowisk dokumentacyjnych, użytków ekologicznych lub zespołów przyrodniczo-krajobrazowych.
3) Opracowanie gminnego Programu Ochrony Środowiska oraz sprawozdań z jego realizacji.
4) Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi, w tym rozpatrywanie skarg i reklamacji związanych z odbiorem odpadów komunalnych.
5) Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami, w szczególności w zakresie selektywnego odbierania odpadów komunalnych.
6) Przygotowanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi.
7) Prowadzenie ewidencji umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych w celu kontroli wykonywania przez przedsiębiorców obowiązków wynikających z ustawy.
8) Obsługa systemu Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w zakresie sprawozdawczości podmiotów odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub zbierających odpady komunalne z terenu gminy, a także sprawozdawczości wójta z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.
9) Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
10) Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem w zakresie odbioru, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest.
11) Opracowanie Programu usuwania wyrobów zawierających azbest, inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest oraz aktualizacja danych i sprawozdawczość w Bazie azbestowej.
12) Przeprowadzanie postępowań w zakresie działań zaradczych wobec inwazyjnych gatunków obcych (IGO), w tym przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o stwierdzeniu obecności w środowisku IGO stwarzającego zagrożenie dla Unii/Polski.
13) Prowadzenie spraw z zakresu naruszenia stosunków wodnych.
14) Przygotowywanie projektów uchwał rady gminy w sprawach objętych zakresem czynności.
15) Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań.
Miejsce pracy:
Gminna 6, 05-152 Czosnów, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Gminy Czosnów
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
- Wymagania w stosunku do kandydatów: 1) wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie; b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) nieposzlakowana opinia; e) wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe; f) umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: a) Znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce, z zakresu: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawa Prawo wodne, b) umiejętności organizacyjne; c) umiejętność pracy pod presją czasu; d) umiejętność interpretacji przepisów prawnych; e) predyspozycje osobowościowe: obowiązkowość, zdolność organizacji czasu pracy, samodzielność i efektywność działania, komunikatywność oraz dyspozycyjność.
Inne wymagania:
Wymagania w stosunku do kandydatów: 1) wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie; b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) nieposzlakowana opinia; e) wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe; f) umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: a) Znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce, z zakresu: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawa Prawo wodne, b) umiejętności organizacyjne; c) umiejętność pracy pod presją czasu; d) umiejętność interpretacji przepisów prawnych; e) predyspozycje osobowościowe: obowiązkowość, zdolność organizacji czasu pracy, samodzielność i efektywność działania, komunikatywność oraz dyspozycyjność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) CV, 2) list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do naboru, opatrzony własnoręcznym podpisem, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy, 5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, (certyfikaty, kursy, zaświadczenia, opinie, referencje), 6) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w związku z ubieganiem się o zatrudnienie, 7) oświadczenie: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów: Termin składania: do dnia 4 grudnia 2025 roku do godziny 14:00. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: W zamkniętej kopercie osobiście w godzinach pracy urzędu (pokój nr 35) lub listownie (decyduje data wpływu) na adres: Urząd Gminy Czosnów ul. Gminna 6, 05-152 Czosnów. Prosimy o dopisanie na kopercie Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami Termin i miejsce postępowania konkursowego: Termin postępowania: 5 grudnia 2025 roku od godziny 10:00. Miejsce postępowania: Urząd Gminy Czosnów ul. Gminna 6, 05-152 Czosnów, pokój nr 15. Prosimy o podanie na dokumentach aplikacyjnych numeru telefonu kontaktowego w celu powiadomienia o terminie (godzinie) zgłoszenia się kandydatów na selekcję końcową. Informacje dodatkowe: aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po wskazanym terminie n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e; informacja o wynikach naboru zostanie podana do publicznej wiadomości niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania konkursowego poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Czosnów oraz zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Czosnów.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook