PODINSPEKTOR DS. OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI 
I EGZEKUCJI W BIURZE DS. GOSPODARKI ODPADAMI - NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

PODINSPEKTOR DS. OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI I EGZEKUCJI W BIURZE DS. GOSPODARKI ODPADAMI - NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 900 - 5 100 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1400

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 900 do 5 100 PLN

Zakres obowiązków:
-przyjęcie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ich weryfikacja,
-bsługa kancelaryjna Biura ds. Gospodarki Odpadami,
-obsługa systemu ewidencji księgowej oraz egzekucji opłat za gospodarowanie odpadami,
-obsługa mieszkańców,
-kontrola terminowej realizacji poboru opłat,
-kontrola prawidłowej segregacji odpadów praca w terenie,
-przygotowywanie zawiadomień w sprawie zmiany stawki opłaty za gospodarowanie odpadami.
-przygotowanie wezwań do złożenia wyjaśnień w sprawie wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
-prowadzenie postępowań w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
-udział w realizacji działań edukacyjnych w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
-obsługa mieszkańców w ramach usługi dodatkowej w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,
-wykonywanie innych zadań i obowiązków powierzonych przez kierownika biura.

Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, równoważny system czasu pracy
w godz.: pn.-śr. 7.30-15.30, czw. 7.30-17.30, pt. 7.30-13.30.

Pełna treść ogłoszenia na stronie:
https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl/bipkod/022/012


Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie

Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI w Czechowicach-Dziedzicach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: inżynieria środowiska, ochrona środowiska
  • prawo jazdy kategorii B
  • 1. Wymagania niezbędne: -Posiada obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - o stanowisko nie mogą ubiegać się osoby, o których mowa w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. -Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku. -Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. -Cieszy się nieposzlakowaną opinią. -Wykształcenie: wyższe. -Wymagany kierunek wykształcenia: inżynieria środowiska, ochrona środowiska. -Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok stażu pracy w jednostce samorządu terytorialnego. -Inne: prawo jazdy kategorii B. 2. Wymagania dodatkowe: -Znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kodeksu postepowania administracyjnego, ordynacji podatkowej. -Cechy osobowości: kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista, systematyczność, wytrwałość. -Umiejętności: umiejętność interpretacji przepisów prawnych, obsługa komputera /programy Word, Excel/, dyspozycyjność, umiejętność rozmowy z trudnym klientem, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: -Posiada obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - o stanowisko nie mogą ubiegać się osoby, o których mowa w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. -Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku. -Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. -Cieszy się nieposzlakowaną opinią. -Wykształcenie: wyższe. -Wymagany kierunek wykształcenia: inżynieria środowiska, ochrona środowiska. -Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok stażu pracy w jednostce samorządu terytorialnego. -Inne: prawo jazdy kategorii B. 2. Wymagania dodatkowe: -Znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kodeksu postepowania administracyjnego, ordynacji podatkowej. -Cechy osobowości: kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista, systematyczność, wytrwałość. -Umiejętności: umiejętność interpretacji przepisów prawnych, obsługa komputera /programy Word, Excel/, dyspozycyjność, umiejętność rozmowy z trudnym klientem, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Gabrela Partyka-Dzida

Wymagane dokumenty:
Pełny wykaz znajduje się na stronie https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl/bipkod/022/012 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zaklejonej i opisanej kopercie: Nabór na stanowisko podinspektora ds. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i egzekucji w Biurze ds. Gospodarki Odpadami w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach (parter budynku głównego przy pl. Jana Pawła II 1) lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, pl. Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, z dopiskiem Nabór na stanowisko podinspektora ds. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i egzekucji w Biurze ds. Gospodarki Odpadami. Dokumenty należy składać do dnia 8 grudnia 2025 r.
Dodano: 27.11.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 357061
Udostępnij:
Dodano: 27.11.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 357061

Zobacz inne oferty

Do góry