StPr/25/10034
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, - dodatkowe wynagrodzenie roczne, - nagrody jubileuszowe, - premie uznaniowe, - dodatek stażowy, - pakiet socjalny: (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych), - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, - gwarancję terminowej wypłaty wynagrodzenia.
Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie z sekretariatu ZGN korespondencji dekretowanej do wszystkich radców prawnych, a także wszelkich zawiadomień, pism i innej korespondencji związanej z toczącymi się sprawami sądowymi, których ZGN jest stroną, jak również prowadzenie ich ścisłej ewidencji.
2. Przyjmowanie bezpośrednio od komórek organizacyjnych ZGN wniosków i spraw wnoszonych do radców prawnych w zakresie opinii i porad prawnych oraz zwrot przyjętych spraw po ich załatwieniu.
3. Prowadzenie dziennika podawczego radców prawnych zawierającego ewidencję spraw, o których mowa w pkt 1 - 2.
4. Prowadzenie repetytorium spraw, w których ZGN jest stroną, zakładanie akt dla potrzeb prowadzonej sprawy, nadawanie aktom numeracji, prowadzenie terminarza rozpraw wyznaczonych przez sąd.
5. Przygotowywanie dla radców prawnych akt spraw sądowych przed rozprawami.
6. W zakresie powadzonych przez radców prawnych spraw, wykonywanie ich poleceń W tym zakresie Specjalista upoważniony jest do żądania od wszystkich jednostek organizacyjnych ZGN niezbędnych informacji.
7. Prowadzenie bieżącej korespondencji z Sądami, Wydziałem Zasobów Lokalowych Urzędu Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, Urzędem Stanu Cywilnego i podległymi jednostkami ZGN.
8. Obsługa kancelaryjna Dyrekcji ZGN oraz radców prawnych, a w szczególności w zakresie obsługi programu komputerowego LEX, prowadzenie podręcznej biblioteki aktów prawnych dla potrzeb radców prawnych i całego ZGN, sporządzanie kopii potrzebnych dokumentów, zaopatrzenie w materiały biurowe, rozliczanie znaczków opłaty sądowej i skarbowej.
9. Obsługa eksploatacyjna budynków, lokali i terenów oraz przejętych obiektów stanowiących własność m.st. Warszawy
Miejsce pracy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- zawód: Pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Program Outlook (poczta elektroniczna), Pakiet MS Office, System Informacji Prawnej LEX
- Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024r., poz. 1135), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - nieposzkalowana opinia, - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - wykształcenie średnie, - staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymagamy, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Kpc. Kc. w zakresie przepisów dotyczących procedury prowadzenia spraw cywilnoprawnych, terminów procesowych przedawnienia roszczeń, kosztów sądowych. Znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, LEX, klienta poczty Outlook, - znajomość j. polskiego w stopniu biegłym. Wymagania pożądane: - praca w administracji samorządowej min 6 miesięcy lub kancelarii prawnej, - uczciwość, sumienność, odpowiedzialność, pracowitość. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 26.09.2025 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Podinspektor ds. organizacyjno-prawnych - nr ref. 375/NRO/25 - umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 10.10.2025 r. do godz. 15.00 Pełna treść oferty znajduje się na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/-/artykul-1308?redirect=%2Fwaw%2Fzgn-mokotow%2Foferty-pracy Miejsce wykonywania pracy: Irysowa 19, 02-660 Warszawa - Mokotów Godziny pracy: 7:00 - 15:00 Kontakt: osobisty pod adresem: Irysowa 19, 02-660 Warszawa - Mokotów
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024r., poz. 1135), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - nieposzkalowana opinia, - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - wykształcenie średnie, - staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymagamy, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Kpc. Kc. w zakresie przepisów dotyczących procedury prowadzenia spraw cywilnoprawnych, terminów procesowych przedawnienia roszczeń, kosztów sądowych. Znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, LEX, klienta poczty Outlook, - znajomość j. polskiego w stopniu biegłym. Wymagania pożądane: - praca w administracji samorządowej min 6 miesięcy lub kancelarii prawnej, - uczciwość, sumienność, odpowiedzialność, pracowitość. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 26.09.2025 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Podinspektor ds. organizacyjno-prawnych - nr ref. 375/NRO/25 - umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 10.10.2025 r. do godz. 15.00 Pełna treść oferty znajduje się na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/-/artykul-1308?redirect=%2Fwaw%2Fzgn-mokotow%2Foferty-pracy Miejsce wykonywania pracy: Irysowa 19, 02-660 Warszawa - Mokotów Godziny pracy: 7:00 - 15:00 Kontakt: osobisty pod adresem: Irysowa 19, 02-660 Warszawa - Mokotów
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście