PODINSPEKTOR DS PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

PODINSPEKTOR DS PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1297

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Ogłoszenie o naborze: https://bip.lukta.com.pl/system/obj/5471_Z_55.2025.pdf

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie i koordynacja zagadnień wynikających ze studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego gminy.
2. Prowadzenie całości zagadnień związanych ze sporządzeniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności:
a) Prowadzenie toku formalnego sporządzania planów miejscowych,
b) Współdziałanie w sporządzaniu miejscowych planów zagospodarowana przestrzennego,
c) Dokonywanie uzgodnień projektów planów i wykładanie tych projektów do publicznego wglądu oraz organizowanie dyskusji publicznych nad rozwiązaniami przyjętymi w projektach planów.
3. Opiniowanie i uzgadnianie projektów planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich oraz opracowań wynikających z realizacji polityki przestrzennej państwa.
4. Bieżące prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz archiwizacja oryginałów tych planów.
5. Udostępnianie wglądu do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz dokonywanie wypisów i wyrysów z tych planów.
6. Przygotowywanie projektów uchwał z zakresu planowania przestrzennego.
7. Prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości
nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
8. Wydawanie zaświadczeń oraz opinii o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie
zagospodarowania przestrzennego.
9. Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz celu publicznego.
10. Prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i decyzji celu publicznego.
11. Prowadzenie procedur zamówień publicznych, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.

Miejsce pracy:
Mazurska 2, 14-105 Łukta, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Łukta

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Niezbędne wymagania formalne od kandydata: 1. ma obywatelstwo polskie lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, 2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych, 3. posiada wykształcenie wyższe, 4. nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. stan zdrowia pozwalający na pracę na zatrudnienie i wykonywanie obowiązków; 6. posiada nieposzlakowaną opinię; Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1. mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu administracji, gospodarki przestrzennej lub pokrewne, 2. znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, 3. dyspozycyjność, odporność na stres, zdolność analityczna i organizacyjna, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność i punktualność, 4. umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole


Inne wymagania:
Niezbędne wymagania formalne od kandydata: 1. ma obywatelstwo polskie lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, 2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych, 3. posiada wykształcenie wyższe, 4. nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. stan zdrowia pozwalający na pracę na zatrudnienie i wykonywanie obowiązków; 6. posiada nieposzlakowaną opinię; Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1. mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu administracji, gospodarki przestrzennej lub pokrewne, 2. znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, 3. dyspozycyjność, odporność na stres, zdolność analityczna i organizacyjna, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność i punktualność, 4. umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny własnoręcznie podpisany, 2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany, 3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie wyższe oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp.) potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem; 4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym spełnienie wymagań niezbędnych wskazanych w niniejszym ogłoszeniu potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem; 5) wypełniony kwestionariusz osobowy oraz obowiązek informacyjny dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzorów stanowiących załączniki do ogłoszenia; 6) własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, 8) własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, 9) własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku; 10) własnoręcznie podpisane oświadczenie, o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi; 11) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia); 12) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, lub obywatelstwa kraju Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państwa członkowskiego europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA), bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 13) własnoręcznie podpisane oświadczenie o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzania procesu naboru, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.2019 poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz.1135.). 14) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Łukta w sekretariacie urzędu lub przesłać na adres Urzędu Gminy Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko Podinspektor ds.rachunkowości do dnia 28 października 2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu) do godz. 15:30.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 28.10.2025r., Godziny : 15:30
Dodano: 21.10.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 337802
Udostępnij:
Dodano: 21.10.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 337802

Zobacz inne oferty

Do góry