PODINSPEKTOR DS. POMOCY SPOŁECZNEJ

PODINSPEKTOR DS. POMOCY SPOŁECZNEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 840 - 9 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1514

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 840 do 9 000 PLN

Zakres obowiązków:

1. Wydawanie decyzji zdrowotnych dla osób nieubezpieczonych.
2. Obsługa Piotrkowskiej Karty Mieszkańca.
3. Przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta i uchwał Rady Miasta.
4. Prowadzenie spraw związanych z ekshumacją i przewozem zwłok.
5. Sporządzanie wykazów aptek ogólnodostępnych działających na terenie miasta.
6. Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz ustawy o pomocy społecznej tj.:
- przygotowanie ogłoszeń o otwartych konkursach ofert,
- prowadzenie rejestru wniosków i umów,
- przygotowanie projektów umów z podmiotami na realizację zadań zleconych przez Miasto,
- rozliczanie sprawozdań z zakresu udzielonych dotacji.
7. Obsługa karty Rodzina +4.

Nabór: DBK.210.39.2025

Miejsce pracy:
PASAŻ K. RUDOWSKIEGO 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące
  • Obsługa komputera - programy pakietu MS Office
  • Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: średnie lub wyższe. 2. Staż pracy: - przy wykształceniu średnim: min. 3 lata, - przy wykształceniu wyższym: niewymagany. 3. Znajomość: - ustawy o pomocy społecznej, - ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, - ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych, - ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, - ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, - kodeksu postępowania administracyjnego,


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: średnie lub wyższe. 2. Staż pracy: - przy wykształceniu średnim: min. 3 lata, - przy wykształceniu wyższym: niewymagany. 3. Znajomość: - ustawy o pomocy społecznej, - ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, - ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych, - ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, - ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, - kodeksu postępowania administracyjnego,

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, c) dokument potwierdzający wykształcenie (ksero dyplomu lub zaświadczenia o stanie odbytych studiów), d) dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy (kserokopie świadectw pracy; zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu dotyczy aktualnie trwającego stosunku pracy), dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy od zagranicznego pracodawcy winny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski, e) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego * lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej *, f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych *, g) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe * (osoba wyłoniona w naborze przed nawiązaniem stosunku pracy zobowiązana jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego), h) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Oferta kandydata może zawierać życiorys (cv). Dokumenty aplikacyjne wymienione w ppkt. a), b), e), f), g), wymagają własnoręcznego podpisu (brak własnoręcznego podpisu na dokumentach powoduje niespełnienie wymagań formalnych). *Druk oświadczeń i kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym przez kandydata danymi kontaktowymi oraz z dopiskiem: Nabór Nr DBK.210.39.2025 na stanowisko: Podinspektor ds. pomocy społecznej w Referacie Spraw Społecznych osobiście w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10 lub ul. Szkolna 28, w Punkcie Informacyjnym (parter), w dniach pracy Urzędu Miasta lub przesłać na adres: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, w terminie do dnia 09.12.2025 r., Termin: do 09.12.2025 r.
Dodano: 02.12.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 359024
Udostępnij:
Dodano: 02.12.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 359024

Zobacz inne oferty

Nowe

KELNER

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Ustka
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 min temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Kobylnica
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 min temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Słupsk
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 min temu
4 900 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Jaromierz
4 900 PLNbrutto
Dodano: 6 min temu
7 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Goręczyno
7 000 PLNbrutto
Dodano: 6 min temu
Do góry