StPr/25/0455
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
według regulaminu wynagrodzenia
Zakres obowiązków:
1.Organizowanie wydarzeń promocyjnych związanych z promocją wizerunkową oraz gospodarczą Gminy Mikołajki, a zwłaszcza realizacja zadań i celów opisanych w dokumencie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 Strategia.
2. Wydawanie decyzji o zgodzie na organizację imprezy masowej.
3. Organizowanie przedsięwzięć promujących Gminę i jej walory turystyczne i gospodarcze.
4. Merytoryczny nadzór nad działalnością oraz współpraca z Centrum Kultury Kłobuk oraz Punktem Informacji Turystycznej w zakresie przygotowania oferty kulturalnej i promocyjnej Gminy.
5. Realizowanie zadań związanych z opracowaniem koncepcji kampanii informacyjno- promocyjnych gminy oraz działań z zakresu promocji.
Miejsce pracy:
Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Miasta i Gminy Mikołajki
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Golda-Kępa
Nr telefonu:
874219050
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
https://bip.mikolajki.pl/wakaty/10054/4/Podinspektor_ds__promocji_2C_turystyki_2C_kultury_i_sportu/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail