StPr/25/1316
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania: 1) przygotowywanie we współpracy z kierownikami właściwych komórek organizacyjnych
Urzędu, postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia i projektu postanowień umowy, 2) przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym obsługa kancelaryjna komisji przetargowych, 3) udział w pracach komisji przetargowych, w tym badanie i ocena ofert,
4) przedkładanie wniosków komisji przetargowej lub kierownika Wydziału Zamówień Publicznych w sprawie: a) propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, b) propozycji wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty; c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia osobom uprawnionym do dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważniania postępowania; 5) zawiadamianie wykonawców o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz opracowanie umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6) obsługa kancelaryjna procesu udziału Gminy w postępowaniu odwoławczym i skargowym w przedmiocie zamówień publicznych.
Miejsce pracy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, budownictwo
- 1. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem postępowania winien spełniać: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe z jednego z następujących zakresów: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub budownictwo. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu : a) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, b) ustawy Kodeks cywilny, c) ustawy o finansach publicznych; 2) co najmniej roczny staż na stanowiskach związanych z prowadzeniem postępowań z zakresu zamówień publicznych, 3) ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, szkolenia z zakresu zamówień publicznych. Praca pon. - pt. 7:30-15:30
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem postępowania winien spełniać: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe z jednego z następujących zakresów: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub budownictwo. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu : a) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, b) ustawy Kodeks cywilny, c) ustawy o finansach publicznych; 2) co najmniej roczny staż na stanowiskach związanych z prowadzeniem postępowań z zakresu zamówień publicznych, 3) ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, szkolenia z zakresu zamówień publicznych. Praca pon. - pt. 7:30-15:30
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
URSZULA BRUDNOWSKA
Wymagane dokumenty:
Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów: 1) życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni; 2) list motywacyjny; 3) kopia lub odpis dokumentów potwierdzających: a) wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły), b) staż pracy (np. świadectw pracy), c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (uprawnień, dyplomów, zaświadczeń itp.), d) niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych; 4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny); 5) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych; 6) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO i zgodzie na przetwarzanie danych osobowych oraz wizerunku; 7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach pracy i nauki w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania nieposzlakowanej opinii, dla potrzeb procesu naboru na stanowisko podinspektora ds. przeprowadzania postępowań w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135); (druki do pobrania - http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferty-pracy/103); list motywacyjny i życiorys powinny zawierać adres poczty elektronicznej i numer telefonu komórkowego dla potrzeb wyjaśnień, uzupełnień i powiadamiania o ustalonych terminach rozmów kwalifikacyjnych; 8) komisja powołana do zaopiniowania kandydatów na stanowisko podinspektora ds. przeprowadzania postępowań w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle uprawniona będzie do ewentualnego żądania dostarczenia brakujących lub uzupełnienia dokumentów złożonych w ofercie pracy w trakcie trwania procesu naboru.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - Przebieg postępowania: Etap pierwszy: 1) ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Oferta pracy - nabór na stanowisko podinspektora ds. przeprowadzania postępowań w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Grzegorza Piramowicza 32 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta pokój 139 w godz. 8:00 - 15:00 lub pocztą w terminie do dnia 4.11.2025 r.; Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane; 2) postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135); 3) komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, zwana dalej Komisją, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełniania przez kandydatów wymagań niezbędnych; 4) po upływie terminu do złożenia ofert pracy na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kedzierzynkozle.pl w zakładce Praca w urzędzie lub gminnych jednostkach organizacyjnych upowszechniona zostanie informacja o terminie rozmów kwalifikacyjnych; Etap drugi: 5) z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne Komisja przeprowadzi, w terminie podanym w informacji opublikowanej w BIP, rozmowy kwalifikacyjne, obejmujące niezbędny sprawdzian umiejętności (w formie ustnego lub pisemnego testu weryfikującego wymaganą znajomość przepisów prawa); 6) Prezydent Miasta dokona wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru lub rozstrzyga o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów. Informacji o przebiegu postępowania udzielają: 1) Urszula Brudnowska Starszy inspektor w Wydziale Organizacyjnym - pok. 211, tel. 77 40-50-333, [email protected], 2) Bożena Kudlek - Starszy Inspektor w Wydziale Organizacyjnym pok. 211, tel. 77 40-50-337, [email protected]. Informacja o wyniku naboru: Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na: 1) stronie podmiotowej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.kedzierzynkozle.pl); 2) tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Grzegorza Piramowicza 32.