PODINSPEKTOR DS RACHUNKOWOŚCI

PODINSPEKTOR DS RACHUNKOWOŚCI

Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1296

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Ogłoszenie o naborze: https://bip.lukta.com.pl/system/obj/5472_Z_56.2025.pdf

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników Gminnego Ośrodka Kultury w Łukcie (GOK) i Gminnej Biblioteki Publicznej w Łukcie (GBP);
2. Sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych w GOK i GBP w Łukcie;
3. Prowadzenia kart ewidencji czasu pracy dla GOK i GBP w Łukcie;
4. Sporządzanie list obecności w pracy dla GOK i GBP w Łukcie;
5. Przygotowywanie umów o pracę, umów-zleceń, umów o dzieło oraz świadectw pracy dla pracowników GOK i GBP w Łukcie;
6. Przygotowywanie dokumentów do złożenia wniosków do Powiatowego Biura Pracy o przyznanie etatów w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych i umów stażowych;
7. Wydawanie skierowań na badania okresowe ,BHP, kontrolne dla pracowników GOK i GBP w Łukcie;
8. Sporządzanie zakresów obowiązków oraz umów o odpowiedzialności materialnej dla pracowników zatrudnianych w GOK i GBP w Łukcie;
9. Przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia pracowników w GOK i GBP w Łukcie;
10. Sporządzanie list płac i wypłat dla pracowników Urzędu Gminy (UG), GBP oraz GOK oraz ryczałtów samochodowych;
11. Sporządzanie list płac na podstawie umów zleceń i umów o dzieło;
12. Naliczanie i sporządzanie list płac wynagrodzeń dla członków jednostek OSP;
13. Naliczanie i sporządzanie list za akcje ratownicze dla członków jednostek OSP;
14. Sporządzanie list płac dla członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
15. Sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych w ramach prac społeczno-użytecznych;
16. Sporządzanie list wypłat diet radnych, sołtysów oraz poboru za inkaso sołtysów;
17. Sporządzanie list wypłat stypendiów szkolnych;
18. Naliczanie potraceń do list płac;
19. Naliczanie świadczeń z ubezpieczenia społecznego;
20. Prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych dla pracowników UG, GOK i GBP w Łukcie;
21. Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym oraz sporządzenia
rocznego rozliczenia deklaracji;
22. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PIT za pracowników, którym wypłacamy wynagrodzenia, diety, stypendia;
23. Naliczanie kapitału początkowego do celów ubezpieczeń społecznych;
24. Wydawanie zaświadczeń o wysokości uzyskanego dochodu;
25. Zgłaszanie do ZUS i wyrejestrowanie osób zatrudnionych w UG, GBP i GOK;
26. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych wraz z załącznikami i przekazywanie do ZUS;
27. Naliczanie składek na Fundusz Pracy;
28. Sporządzanie rocznej deklaracji IWA o płatnościach składek zdrowotnych dla wszystkich osób
zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów zleceń;
29. Naliczanie i rozliczanie delegacji służbowych;
30. Sprawdzanie faktur wystawionych na GBP pod względem formalnym i rachunkowym,
31. Dekretowanie wydatków dokonywanych w GBP;
32. Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wynagrodzeń i zatrudnienia pracowników UG, GOK i GBP dla celów statystycznych Z-06, Z-03, Z-05;
33. Wydawanie zaświadczeń do celów zasiłkowych;
34. Dokonywanie rozliczeń z Powiatowym Urzędem Pracy z wynagrodzeń zatrudnionych osób;
35. Fakturowanie sprzedaży towarów i usług;
36. Rozliczanie podatku VAT z Urzędem Skarbowym;
37. Sporządzanie deklaracji VAT-7 i JPK za Gminę i jednostki budżetowe gminy po centralizacji;
38. Prowadzenie spraw związanych z wprowadzeniem oraz realizacją Pracowniczych Planów
Kapitałowych.
39. Sporządzanie analiz budżetowych funduszu płac do projektowanego budżetu gminy.
40. Organizacja inwentaryzacji w UG oraz w jednostkach podległych.
41. Kompletowanie dokumentów w sprawach rentowych i emerytalnych pracowników.

Miejsce pracy:
Mazurska 2, 14-105 Łukta, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Łukta

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Niezbędne wymagania formalne od kandydata: 1. ma obywatelstwo polskie lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, 2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych, 3. posiada wykształcenie wyższe, 4. nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. stan zdrowia pozwalający na pracę na zatrudnienie i wykonywanie obowiązków; 6. posiada nieposzlakowaną opinię; Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1. mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, 2. znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, 3. dyspozycyjność, odporność na stres, zdolność analityczna i organizacyjna, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność i punktualność, 4. umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole;


Inne wymagania:
Niezbędne wymagania formalne od kandydata: 1. ma obywatelstwo polskie lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, 2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych, 3. posiada wykształcenie wyższe, 4. nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. stan zdrowia pozwalający na pracę na zatrudnienie i wykonywanie obowiązków; 6. posiada nieposzlakowaną opinię; Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1. mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, 2. znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, 3. dyspozycyjność, odporność na stres, zdolność analityczna i organizacyjna, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność i punktualność, 4. umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole;

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny własnoręcznie podpisany, 2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany, 3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie wyższe oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp.) potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem; 4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym spełnienie wymagań niezbędnych wskazanych w niniejszym ogłoszeniu potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem; 5) wypełniony kwestionariusz osobowy oraz obowiązek informacyjny dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzorów stanowiących załączniki do ogłoszenia; 6) własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, 8) własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, 9) własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku; 10) własnoręcznie podpisane oświadczenie, o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi; 11) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia); 12) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, lub obywatelstwa kraju Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państwa członkowskiego europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA), bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 13) własnoręcznie podpisane oświadczenie o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzania procesu naboru, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.2019 poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz.1135.). 14) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Łukta w sekretariacie urzędu lub przesłać na adres Urzędu Gminy Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko Podinspektor ds.rachunkowości do dnia 29 października 2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu) do godz. 15:30.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 29.10.2025r., Godziny : 15:30
Dodano: 21.10.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 337850
Udostępnij:
Dodano: 21.10.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 337850

Zobacz inne oferty

Do góry