PODINSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH (NR REF. 247/DOM5/25)

PODINSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH (NR REF. 247/DOM5/25)

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 200 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/07279

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze - od 5200 zł + premia uznaniowa + dodatek stażowy. Pracodawca oferuje: dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych), możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zakres obowiązków:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

1. Zajmowanie się sprawami ogólnobudowlanymi w budynkach administrowanych przez DOM Madalińskiego.
2. Sporządzanie wspólnie z inspektorem nadzoru ds. budowlanych planów remontów.
3. Typowanie i wycenianie robót ogólnobudowlanych.
4. Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi (dokonywanie ich analizy zleceń pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonanie i odbiór).
5. Wspólnie z inspektorami nadzoru robót sanitarnych, elektrycznych oraz z administratorem dokonywanie przeglądów technicznych lokali, a w przypadku występującego zagrożenia w lokalach zlecanie natychmiastowe jego usunięcie.
6. Umawianie komisji dot. oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania i wyceny.
7. Dokonywanie wspólnie z pozostałymi inspektorami analizy kolejności i pilności robót.
8. Sporządzanie protokołów oceny technicznej, protokołów typowania robót, przedmiary oraz kosztorysów inwestorskich.
9. Sprawdzanie i korygowanie dokumentacji kosztorysowo-płacowej.
10. Sporządzanie protokołów szkód zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku zakwalifikowania robót, kierowanie robotami do realizacji po wcześniejszym wystąpieniu o środki.
11. Przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, specyfikacji oraz kosztorysów inwestorskich. 12. Uczestniczenie w przetargach, w konkursach ofert oraz przygotowywanie umów.
13. Sporządzanie protokołów szkód zgodnie z obowiązującymi przepisami przy udziale członków zarządu Wspólnoty i obecnego administratora.
14. Prowadzenie wszystkich obowiązujących na tym stanowisku rejestrów.

Miejsce pracy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
  • Pakiet MS Office
  • Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), - nieposzlakowana opinia; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - wykształcenie średnie, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa Prawo budowlane, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Ustawa o własności lokali, Ustawa o zamówieniach publicznych, KPA, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Outlook, program do kosztorysowania NORMA, - staż pracy: minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymagany. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane są proszone o złożenie kompletu dokumentów w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. od dnia 27.06.2025 r. do dnia 11.07.2025 r. do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19, z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac - Podinspektor ds. technicznych, nr ref. 247/DOM5/25". Więcej na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy [Kontakt: tel. 22 549-37-16, 22 549-37-56]


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), - nieposzlakowana opinia; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - wykształcenie średnie, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa Prawo budowlane, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Ustawa o własności lokali, Ustawa o zamówieniach publicznych, KPA, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Outlook, program do kosztorysowania NORMA, - staż pracy: minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymagany. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane są proszone o złożenie kompletu dokumentów w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. od dnia 27.06.2025 r. do dnia 11.07.2025 r. do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19, z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac - Podinspektor ds. technicznych, nr ref. 247/DOM5/25". Więcej na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy [Kontakt: tel. 22 549-37-16, 22 549-37-56]

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
22 549-37-16, 22 549-37-56

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7:00-15:00
Dodano: 28.06.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 247998
Udostępnij:
Dodano: 28.06.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 247998

Zobacz inne oferty

Nowe

DYREKTOR

10 000 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Nowielin
10 000 złbrutto
Dodano: 7 godz. temu
Nowe

SPRZEDAWCA

4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Komorniki
4 666 złbrutto
Dodano: 7 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Leszno
4 666 złbrutto
Dodano: 7 godz. temu
49 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Leszno
49 złbrutto
Dodano: 7 godz. temu
4 650 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Kalisz
4 650 złbrutto
Dodano: 7 godz. temu
Do góry