StPr/24/14073
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Do wynagrodzenia dodatkowo: - premia i dodatek stażowy, - stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, - dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy - pakiet socjalny: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych, - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- Zajmowanie się sprawami ogólnobudowlanymi w budynkach administrowanych przez DOM Madalińskiego.
- Sporządzanie wspólnie z inspektorem nadzoru ds. budowlanych planów remontów. Typowanie i wycenianie robót ogólnobudowlanych.
- Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi (dokonywanie ich analizy zleceń pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonanie i odbiór).
- Wspólnie z inspektorami nadzoru robót sanitarnych, elektrycznych oraz z administratorem dokonywanie przeglądów technicznych lokali, a w przypadku występującego zagrożenia w lokalach zlecanie natychmiastowe jego usunięcie.
- Umawianie komisji dot. oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania i wyceny. Dokonywanie wspólnie z pozostałymi inspektorami analizy kolejności i pilności robót.
- Sporządzanie protokołów oceny technicznej, protokołów typowania robót, przedmiary oraz kosztorysów inwestorskich.
- Sprawdzanie i korygowanie dokumentacji kosztorysowo-płacowej.
- Sporządzanie protokołów szkód zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku zakwalifikowania robót, kierowanie robotami do realizacji po wcześniejszym wystąpieniu o środki.
- Przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, specyfikacji oraz kosztorysów inwestorskich. Uczestniczenie w przetargach, w konkursach ofert oraz przygotowywanie umów.
- Sporządzanie protokołów szkód zgodnie z obowiązującymi przepisami przy udziale członków zarządu Wspólnoty i obecnego administratora.
- Prowadzenie wszystkich obowiązujących na tym stanowisku rejestrów.
Miejsce pracy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
- Pakiet MS Office
- Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 22.11.2024 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Podinspektor ds. technicznych nr ref. 349/DOM5/24 Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 06.12.2024 r. do godz. 15.00
Inne wymagania:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 22.11.2024 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Podinspektor ds. technicznych nr ref. 349/DOM5/24 Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 06.12.2024 r. do godz. 15.00
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
225493716, 225493756
Wymagane dokumenty:
Więcej informacji o ofercie znajduje się na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon