StPr/25/0265
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Mile widziane doświadczenie z zakresu zamówień publicznych oraz doświadczenie w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego
Zakres obowiązków:
1. umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, planowania i organizacji pracy
oraz radzenia sobie ze stresem,
2. odpowiedzialność, dyspozycyjność, dokładność,
3. komunikatywność werbalna i pisemna,
4. bezstronność, sumienność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań,
5. obowiązkowość, odpowiedzialność,
6. doświadczenie w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z realizacją ustawy Prawo zamówień
publicznych,
2. przygotowywanie, opracowanie SWZ, sporządzanie projektów umów dla zamówień
publicznych o wartości powyżej 130 tysięcy złotych oraz zapytań w trybie informacji
cenowej poniżej 130 tysięcy złotych,
3. prowadzenie elektronizacji zamówień poniżej 130 tysięcy złotych,
4. sporządzanie informacji o planowanych w danym roku kalendarzowym zamówieniach
publicznych i ich publikacja na stronie Biuletynu Urzędu Zamówień Publicznych,
5. przygotowywanie we współpracy z komórkami organizacyjnymi Zarządu niezbędnych
dokumentów do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
6. prowadzenie rejestru zamówień publicznych i całości dokumentacji związanej
z realizowanymi zamówieniami publicznymi,
7. przeprowadzanie zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych procedur przetargowych o
udzielenie zamówienia publicznego dla zadań wynikających z przedmiotu działania
Zarządu,
8. prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie niezbędnych informacji
dotyczących przeprowadzonych postępowań z zakresu zamówień publicznych celem ich
publikacji,
9. sporządzanie obowiązkowych sprawozdań o przeprowadzonych w danym roku
kalendarzowym postępowaniach przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo
zamówień publicznych oraz sprawozdań i informacji z realizacji pozostałych zadań,
10. kontrolowanie komórek organizacyjnych pod kątem przestrzegania przepisów Prawo
zamówień publicznych oraz prowadzenie instruktarzu z zakresu działania ustawy,
11. praca w komisji przetargowej Zarządu w związku z toczącymi się postępowaniami z zakresu
zamówień publicznych,
12. współudział w koordynowaniu zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez
Zarząd,
13. udział w dyżurach akcji ZUD
Miejsce pracy:
Garbarska 2, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne, średnie zawodowe, techniczne
- Prawo jazdy kat. B, obsługa komputera
- należy posiadać jeden z typów wykształcenia Staż pracy w przypadku wykształcenia średniego : 3 lata Staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego : 1 rok
Inne wymagania:
należy posiadać jeden z typów wykształcenia Staż pracy w przypadku wykształcenia średniego : 3 lata Staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego : 1 rok
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Halina Patynko
Nr telefonu:
748320770
Wymagane dokumenty:
wymagane dokumenty wg. ogłoszonego konkursu na wskazane stanowisko szczegóły i zasady rekrutacji na stronie internetowej BIP Zarząd Dróg Powiatowych link do strony internetowej :https:https://bip.pow.dzierzoniow.pl/oferta-pracy/6740/podinspektor-ds-zamowien-publicznych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon