StPr/25/05417
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Pracodawca oferuje: - umowę o pracę, - dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę), - rozwój zawodowy, - trzynaste wynagrodzenie, - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, - szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla pracownika i rodziny
Zakres obowiązków:
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie procedur zakupowych o wartości mniejszej niż 130 000 zł, zgodnie z wewnętrznym regulaminem obowiązującym w Jednostce,
- podejmowanie działań pomocniczych/technicznych w ramach postępowań o udzielenie zamówień prowadzonych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Charakterystyka pracy:
- udział w pracach zespołów zakupowych powołanych do przeprowadzenia procedur zakupowych o wartości mniejszej niż 130 000 zł, w tym w szczególności opiniowanie wniosków zakupowych, sporządzanie i publikacja zapytań ofertowych, a także udział w badaniu ofert oraz przygotowanie propozycji rozstrzygnięcia procedury,
- w ramach prowadzonych w jednostce postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, podejmowanie działań technicznych polegających w szczególności na: publikowaniu ogłoszeń w zależności od wartości zamówienia w Dzienniku Urzędowym UE, Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronach internetowych, w tym na stronie dedykowanej na potrzeby prowadzenia postępowań w sposób elektroniczny oraz sporządzaniu dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnienie właściwych warunków jej przechowywania oraz archiwizacji,
- wprowadzanie danych o zawartych umowach do Centralnego Rejestru Umów m.st. Warszawy,
- sporządzanie wniosku o zwrot wniesionych przez wykonawców wadium w terminie zgodnym z wytycznymi zawartymi w ustawie Pzp,
- prowadzenie rejestrów w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych oraz regulacje wewnętrzne ZPTP,
- tworzenie, kontrola i aktualizacja planów zamówień publicznych oraz planów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych oraz regulacje wewnętrzne ZPTP,
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi ZPTP,
- udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
- udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych,
- przygotowywanie danych i informacji, niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące postępowań o udzielenie zamówienia, w szczególności na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zapytania innych organów (w tym organów kontroli) oraz danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości na potrzeby kierownictwa Jednostki,
- zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu.
Miejsce pracy:
Wenantego Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych
- Niezbędne wymagania: - obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów, - wykształcenie średnie, - minimum 3 lata stażu pracy, - znajomość zagadnień potrzebnych do realizacji zadań oraz aktów prawnych: Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE; Ustawa Prawo zamówień publicznych; Rozporządzenia wykonawcze wydane na podstawie ustawy Prawo zamówień Publicznych. umiejętności: - umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, - umiejętność logicznego myślenia, - poczucie odpowiedzialności za realizację zadań (terminowość, sumienność, dokładność), - umiejętność pracy samodzielnej jaki i w zespole, - elastyczność myślenia, - umiejętność efektywnego organizowania czasu pracy na stanowisku, - wysoka kultura osobista. - kompetencje: identyfikacja z urzędem, umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania. Dodatkowe wymagania: - studia wyższe, - 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach samorządu terytorialnego lub innych jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z charakterem pracy podinspektora ds. zamówień publicznych, - odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, zdyscyplinowanie, bezstronność, komunikatywność, punktualność, kreatywność, dążenie do rezultatów. Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia poprzez przesłanie ich drogą elektroniczną na adres: [email protected] w terminie do dnia 21 maja 2025 r. z dopiskiem w tytule Podinspektor ds. zamówień publicznych. Kandydatom niemającym możliwości skorzystania z Internetu, ZPTP umożliwi dostęp do Internetu i złożenia aplikacji drogą elektroniczną, w swojej siedzibie: Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy (ul. Wenantego Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa; piętro II).
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania: - obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów, - wykształcenie średnie, - minimum 3 lata stażu pracy, - znajomość zagadnień potrzebnych do realizacji zadań oraz aktów prawnych: Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE; Ustawa Prawo zamówień publicznych; Rozporządzenia wykonawcze wydane na podstawie ustawy Prawo zamówień Publicznych. umiejętności: - umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, - umiejętność logicznego myślenia, - poczucie odpowiedzialności za realizację zadań (terminowość, sumienność, dokładność), - umiejętność pracy samodzielnej jaki i w zespole, - elastyczność myślenia, - umiejętność efektywnego organizowania czasu pracy na stanowisku, - wysoka kultura osobista. - kompetencje: identyfikacja z urzędem, umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania. Dodatkowe wymagania: - studia wyższe, - 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach samorządu terytorialnego lub innych jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z charakterem pracy podinspektora ds. zamówień publicznych, - odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, zdyscyplinowanie, bezstronność, komunikatywność, punktualność, kreatywność, dążenie do rezultatów. Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia poprzez przesłanie ich drogą elektroniczną na adres: [email protected] w terminie do dnia 21 maja 2025 r. z dopiskiem w tytule Podinspektor ds. zamówień publicznych. Kandydatom niemającym możliwości skorzystania z Internetu, ZPTP umożliwi dostęp do Internetu i złożenia aplikacji drogą elektroniczną, w swojej siedzibie: Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy (ul. Wenantego Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa; piętro II).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym, - list motywacyjny podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym, - kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie, - kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy (za aktualne zaświadczenie uważa się zaświadczenie wydane w okresie nieprzekraczającym 30 dni od daty jego wystawienia), - kopie dokumentów, które potwierdzają posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych załącznik nr 1 do ogłoszenia podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym, - klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Zarządzie Praskich Terenów Publicznych załącznik nr 2 do ogłoszenia podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym - oświadczenie o: 1. Posiadanym obywatelstwie podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym, 2. Pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym, 3. Nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym. 4. Posiadaniu nieposzlakowanej opinii podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail