StPr/25/1857
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
wynagrodzenie zasadnicze co najmniej 5400 zł
Zakres obowiązków:
Zakres najważniejszych zadań:
1) obsługa organizacyjno-biurowa Rady Miasta, komisji i radnych, w tym m.in.:
a) gromadzenie we współpracy z innymi pracownikami Urzędu materiałów na sesje Rady
i posiedzenia komisji,
b) zamieszczanie w BIP aktualnych planów posiedzeń komisji, planów sesji Rady, projektów
uchwał Rady,
c) przyjmowanie interpelacji i wniosków oraz zapytań radnych i przekazywanie ich Burmistrzowi
w celu udzielenia odpowiedzi,
d) przygotowywanie projektów planów pracy rady i komisji statutowych,
e) przygotowywanie spotkań radnych z wyborcami i mieszkańcami,
f) przesyłanie uchwał Rady Miasta do organu nadzorująco-prawnego oraz do publikacji
w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym,
g) udostępnianie dokumentów, do których wydawania upoważniony jest przewodniczący rady,
zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej,
h) prowadzenie rejestru skarg, petycji i wniosków wpływających do rady oraz rejestru uchwał
Rady i aktów prawa miejscowego,
i) organizowanie szkoleń radnych,
j) prowadzenie spraw osobowych radnych i ewidencja udziału radnych w sesjach i posiedzeniach
komisji Rady Miasta,
k) opracowywanie projektów budżetu w części dot. funkcjonowania rady oraz przygotowywanie
sprawozdań w tym zakresie,
l) wykonywanie zadań związanych z referendami oraz wyborami m.in. do Rady Miasta, do Sejmu
i Senatu RP, Burmistrza, Prezydenta RP, ławników i innych,
m) reklamowanie z urzędu od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w czasie ogłoszenia
mobilizacji i w czasie wojny osób podlegających reklamacji.
2) organizacja sesji Rady Miasta i posiedzeń komisji oraz zapewnienie należytej obsługi technicznej
i merytorycznej w tym zakresie, w tym m.in.:
a) przygotowywanie, kompletowanie oraz dostarczanie do radnych materiałów na komisje
i sesje,
b) wysyłanie zaproszeń na posiedzenia komisji lub sesje Rady,
c) transkrypcja posiedzeń sesji Rady Miasta,
d) protokołowanie posiedzeń Rady oraz zamieszczanie ich w BIP, zgodnie z zasadami dostępności
cyfrowej
Miejsce pracy:
Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Ustka
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, co najmniej wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy lub wyższe. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie o profilu administracji publicznej, doświadczenie zawodowe w pracy w samorządzie, w tym w kontakcie z interesantami, znajomość regulacji prawnych dot. ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa przedsiębiorców, Statutu Miasta Ustka, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, przejawianie inicjatywy, wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, co najmniej wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy lub wyższe. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie o profilu administracji publicznej, doświadczenie zawodowe w pracy w samorządzie, w tym w kontakcie z interesantami, znajomość regulacji prawnych dot. ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa przedsiębiorców, Statutu Miasta Ustka, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, przejawianie inicjatywy, wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Szewczyk
Nr telefonu:
598154309
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 3) kopie dokumentów potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub oświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, 4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, odbyte szkolenia oraz posiadane umiejętności i uprawnienia, 5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, 6) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, 7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. 7. Termin i miejsce składania dokumentów: Oferty należy składać w kopercie z adnotacją Nabór na samodzielne stanowisko BR": w Urzędzie Miasta Ustka Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na powyższy adres. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 10 października 2025 r. Dokumenty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane i nastąpi rozstrzygnięcie naboru. Liczy się data wpływu do Urzędu. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154309. 8. Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej - RODO) informuję, iż: 1) Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Ustka z siedzibą -Urząd Miasta Ustka 76-270 Ustka ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 (dalej zwany jako Administrator). Z administratorem można się skontaktować: 1) listownie na adres: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, 2) telefonicznie 59 8154300, 3) fax - 59 8152900, 4) przez email: [email protected]. 2) Inspektor ochrony danych Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez email: iod@ um.ustka.pl. 3) Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana dane są przetwarzane w celu: a) Przyjęcia dokumentów rekrutacyjnych, b) Przeprowadzenia procesu rekrutacji, c) Archiwizacji dokumentów. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. b) RODO, tj. w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust.1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne dla wypełnienia prawnego obowiązku ciążącego na administratorze. Obowiązek prawny ciążący na administratorze jest określony w prawie krajowym w szczególności wynika z art. 221 par. 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 4) Okres przechowywania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji jednak nie dłużej niż rok od chwili złożenia dokumentów. Okres wskazany powyżej może zostać przedłużony do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa. 5) Odbiorcy danych Administrator nie planuje przekazywać Pani/Pana danych osobowych innym podmiotom. 6) Przekazywanie danych do państwa trzeciego Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich. 7) Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: a) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, b) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych, c) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych. 8) Prawo wniesienia skargi do organu Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9) Wymóg podania danych Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania skutkuje brakiem możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym. 10) Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail