Numer:
StPr/25/0413
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie obsługi sekretariatu Ośrodka, w tym obsługa urządzeń biurowych.
2. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Ośrodka zgodnie z instrukcją polegająca między innymi na:
- przyjmowaniu i rozdziale korespondencji oraz przesyłek,
- prowadzeniu ewidencji korespondencji wpływającej i wysyłanej w dzienniku korespondencyjnym oraz
dodatkowo w systemie elektronicznym EZD,
- obsługiwaniu poczty elektronicznej Ośrodka,
- sporządzaniu projektów/czystopisów pism, zestawień,
- udzielaniu informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek
organizacyjnych lub stanowisk pracy,
- przygotowaniu dokumentacji do archiwizacji,
- przygotowaniu sali konferencyjnej lub gabinetu dyrektora do spotkań oraz ich obsługa.
3. Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
4. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych przez Ośrodek w formie papierowej i elektronicznej.
5. Prowadzenie ewidencji regulaminów, Zarządzeń Dyrektora Ośrodka w formie papierowej i elektronicznej.
6. Prowadzenie ewidencji przeprowadzanych kontroli.
7. Prowadzenie ewidencji skarg i wniosków oraz innych niezbędnych rejestrów zgodnie z obowiązującymi
przepisami.
8. Prowadzenie rozliczeń min. znaczków pocztowych, rozmów telefonicznych.
9. Prowadzenie ewidencji pieczątek oraz kluczy.
10. Przygotowywanie druku delegacji służbowej dla pracowników.
11. Ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania.
12. Obsługa urządzeń techniki biurowej w tym centrali telefonicznej.
13. Dbałość o estetyczny wygląd miejsca pracy.
14. Przestrzeganie zarządzeń, instrukcji z zakresu p. poż. i bhp.
15. Pełnienie zastępstw za pracowników działu Administracji.
16. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika administracji oraz Dyrektora Ośrodka Sportu
i Rekreacji Wyspiarz, między innymi:
- przygotowywanie postępowań na usługi i zakupy zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania
zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto,
- wykonywanie/realizowanie wskazanych przez bezpośredniego przełożonego zamówień, zgodnie
z obowiązującym Regulaminem Udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 130 000 złotych netto.
Informacja o warunkach pracy:
1) Norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin,
2) Norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin,
3) Stanowisko pracy na I piętrze,
4) Wynagrodzenie za pracę płatne jest raz w miesiącu, z dołu do dnia 28 każdego miesiąca,
5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie w lipcu 2025 roku wyniósł poniżej 6%
Miejsce pracy:
Matejki 22, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aneta Wicińska
Wymagane dokumenty:
Kandydat na wolne stanowisko musi złożyć:
1) list motywacyjny i życiorys (CV),
List motywacyjny i życiorys (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami oraz klauzulą
o następującej treści Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż
wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko
Podinspektor/Inspektor ds. administracji w Ośrodku Sportu i Rekreacji Wyspiarz. Dane osobowe przekazane
przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem (am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym informacją o celu
i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawach jakie mi przysługują w związku
z przetwarzaniem danych osobowych
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
4) dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy,
referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach),
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać
z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajduje się w gronie najlepszych kandydatów.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez
tłumacza przysięgłego.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów.
Dokumenty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach 700
1500 do dnia 20 sierpnia 2025 r.
do godziny 14
00 w siedzibie Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" w Świnoujściu przy ul. J. Matejki 22, pokój nr 4,
w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko Podinspektor/Inspektor ds. administracji
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie, będą zaproszeni
na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
(www.bip.um.swinoujscie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie OSiR "Wyspiarz".