StPr/25/1233
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 6 100 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze : Podinspektor: 4840 - 6100 ZŁ Inspektor: 4870 - 6300 ZŁ
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie postępowań w sprawach decyzji o warunkach zabudowy oraz w sprawach decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
2. Wykonywanie analiz urbanistycznych funkcji, cech zabudowy i zagospodarowania terenu, projektów decyzji, o których mowa w pkt 1) zgodnie z wymaganiami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
3. Prowadzenie postępowań o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innego inwestora.
4. Przygotowywanie decyzji stwierdzających wygaśnięcie decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
5. Przygotowywanie decyzji o zmianie decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
6. Prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji nakazujących wstrzymanie użytkowania terenu albo przywrócenie poprzedniego sposobu zagospodarowania oraz decyzji zakazujących zagospodarowanie terenu w sposób sprzeczny z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
7. Sporządzanie opinii, wypisów i wyrysów oraz zaświadczeń z obowiązujących i archiwalnych aktów planowania przestrzennego.
8. Udzielanie bezpośrednich informacji dotyczących prowadzonych spraw, współpraca z wydziałami/biurami merytorycznymi, jednostkami realizującymi projekty inwestycyjne.
W przypadku stanowiska podinspektor/podinspektorka wymienione wyżej zadania są wykonywane pod bezpośrednim nadzorem przełożonego.
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00
Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Olsztyna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe o kierunku: architektura lub urbanistyka lub gospodarka przestrzenna. 3. Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku stanowiska inspektora/inspektorki). 4. Co najmniej rok doświadczenia w przygotowywaniu decyzji z zakresu planowania przestrzennego (w przypadku stanowiska inspektora/inspektorki).
Inne wymagania:
1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe o kierunku: architektura lub urbanistyka lub gospodarka przestrzenna. 3. Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku stanowiska inspektora/inspektorki). 4. Co najmniej rok doświadczenia w przygotowywaniu decyzji z zakresu planowania przestrzennego (w przypadku stanowiska inspektora/inspektorki).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny. 2. CV. 3. Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych. 4. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu) - w przypadku stanowiska insprktora/inspektorki. 5. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających doświadczenie w przygotowywaniu decyzji z zakresu planowania przestrzennego - w przypadku stanowiska inspektora/inspektorki. 6. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - wyłącznie drogą elektroniczną za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej praca.olsztyn.eu

Zaloguj się przez Facebook