StPr/25/0464
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje dotyczące tej oferty pracy znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Karczewie oraz zapraszam do kontaktu telefonicznego pod nr 227806516
Miejsce pracy:
Warszawska 28, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Karczewie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- prawo jazdy B, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, A/B) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- [Umiejętność 2] : znajomość procedur administracyjnych, systematyczność, rzetelność, skrupulatność [Umiejętność 1] : znajomość przepisów: ustawa o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym [Inne] : Doświadczenie zawodowe: - dla stanowiska podinspektor: minimum 3 lata stażu pracy i 1 rok na podobnym stanowisku, - dla stanowiska inspektor: minimum 5 lat stażu pracy i minimum 2 lata na podobnym stanowisku,
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : znajomość procedur administracyjnych, systematyczność, rzetelność, skrupulatność [Umiejętność 1] : znajomość przepisów: ustawa o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym [Inne] : Doświadczenie zawodowe: - dla stanowiska podinspektor: minimum 3 lata stażu pracy i 1 rok na podobnym stanowisku, - dla stanowiska inspektor: minimum 5 lat stażu pracy i minimum 2 lata na podobnym stanowisku,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Augustyniak
Nr telefonu:
227806516
Wymagane dokumenty:
oferty w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Urzędu
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - oferty w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Urzędu