StPr/25/11321
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 250 do 5 600 PLN
- dodatek stażowy od 5% do 20 %, - dodatek motywacyjny, - dodatkowe wynagrodzenie roczne, - wczasy pod gruszą, (mozliwość korzystania z ZFŚS oraz z kasy zapomogowo-pozyczkowej), - comiesięczny dodatek 1000 zł dla pracowników DPS.
Zakres obowiązków:
Do głownych głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- Dekretowanie i bieżące księgowanie dokumentów księgowych;
- Kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych (sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym dokumentów finansowych tj. faktur, rachunków, rozliczeń zaliczek itp. dot. wydatków budżetowych);
- Księgowanie raportów kasowych, comiesięczne uzgadnianie kont;
- Prowadzenie korespondencji i spraw bieżących, zleconych do realizacji przez przełożonego;
- Dokonywanie płatności w wersji elektronicznej;
- Prowadzenie kasy;
- Obsługiwanie programu CitiDirect system bankowości elektronicznej (sporządzanie przelewów na podstawie zaakceptowanych dokumentów księgowych, kontakt z bankiem, tworzenie rachunków bankowych);
- Obsługa księgowa kont depozytowych Mieszkańców oraz naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od depozytów;
- Ewidencja, rozliczenie i księgowanie ZFśS;
- Sporządzanie analiz i udział w sporządzaniu sprawozdań;
- Wykonywanie zadań na innych stanowiskach w dziale Finansowo księgowym niezbędnych do prawidłowej działalności Domu pod nieobecność współpracowników.
Miejsce pracy:
Bachusa 7, 04-814 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Dom Pomocy Społecznej "Na Bachusa"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- zawód: Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
- Wymagania niezbędne - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2024r., poz.1135); - wykształcenie średnie w zakresie ekonomii, rachunkowości i finansów lub wyższe w zakresie ekonomii, finansów i rachunkowości lub wyższe i kurs księgowości; - doświadczenie zawodowe: minimum 3-letni staż pracy dla wykształcenia średniego lub bez stażu pracy dla wykształcenia wyższego na stanowisku podinspektor; minimum 5-letni staż pracy dla wykształcenia średniego i 3 lata stażu pracy dla wykształcenia wyższego na stanowisku inspektor. Preferowane co najmniej roczne doświadczenie w obszarze księgowości; - nieposzlakowana opinia; - umiejętność sprawnej obsługi komputera i urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe - znajomość zagadnień z rachunkowości budżetowej; - znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych; - znajomość przepisów podatkowych; - znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej; - znajomość ustawy o ochronie danych osobowych; - znajomość przepisów KPA; - komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, rzetelność, skrupulatność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej, wysoka kultura osobista; - mile widziane doświadczenie w księgowości w jednostce sfery budżetowej, w tym w jednostce pomocy społecznej. Wymagane dokumenty i oświadczenia - podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, klauzula informacyjna dla kandydata-w załączeniu; - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany: - minimum 3-letni staż pracy dla wykształcenia średniego lub bez stażu pracy dla wykształcenia wyższego na stanowisku podinspektor - minimum 5 - letni staż pracy dla wykształcenia średniego lub 3-letni staż pracy dla wykształcenia wyższego na stanowisku inspektor lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; - kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; - podpisane odręcznie oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - w załączeniu; - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego); Podpisana odręcznie klauzula o treści: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DPS Na Bachusa dla potrzeb tej rekrutacji. Zostałem(łam) poinformowany(a) o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, możliwości wycofania zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: [email protected]. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem. dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski; - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia pracodawcy oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego zawierającego również zakres danych określonych w art. 21 ust. 3 Ustawy z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Składanie ofert Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście do siedziby Domu (sekretariat) lub przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 05.12.2025 r. na adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NA BACHUSA Sekretariat, pok. Nr 45, ul. Bachusa 7, 04-814 Warszawa z adnotacją na kopercie: Nabór na stanowisko podinspektor/inspektor ds. finansowo-księgowych oraz imię i nazwisko kandydata Nr Ref. 2/2025 Dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dom Pomocy Społecznej Na Bachusa moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości fakt publikacji W Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2024r., poz.1135). Oferty niekompletne lub niepodpisane zostaną odrzucone. Oferty kandydatów nieprzyjętych oraz oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 3 miesięcy od daty wybrania kandydata do zatrudnienia. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 05.12.2025 r. do godz. 16:00 Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefon 22 610-03-53; 22 610-44-34 wew. 6 w dni powszednie w godz. 8:00 16:00.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2024r., poz.1135); - wykształcenie średnie w zakresie ekonomii, rachunkowości i finansów lub wyższe w zakresie ekonomii, finansów i rachunkowości lub wyższe i kurs księgowości; - doświadczenie zawodowe: minimum 3-letni staż pracy dla wykształcenia średniego lub bez stażu pracy dla wykształcenia wyższego na stanowisku podinspektor; minimum 5-letni staż pracy dla wykształcenia średniego i 3 lata stażu pracy dla wykształcenia wyższego na stanowisku inspektor. Preferowane co najmniej roczne doświadczenie w obszarze księgowości; - nieposzlakowana opinia; - umiejętność sprawnej obsługi komputera i urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe - znajomość zagadnień z rachunkowości budżetowej; - znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych; - znajomość przepisów podatkowych; - znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej; - znajomość ustawy o ochronie danych osobowych; - znajomość przepisów KPA; - komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, rzetelność, skrupulatność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej, wysoka kultura osobista; - mile widziane doświadczenie w księgowości w jednostce sfery budżetowej, w tym w jednostce pomocy społecznej. Wymagane dokumenty i oświadczenia - podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, klauzula informacyjna dla kandydata-w załączeniu; - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany: - minimum 3-letni staż pracy dla wykształcenia średniego lub bez stażu pracy dla wykształcenia wyższego na stanowisku podinspektor - minimum 5 - letni staż pracy dla wykształcenia średniego lub 3-letni staż pracy dla wykształcenia wyższego na stanowisku inspektor lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; - kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; - podpisane odręcznie oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - w załączeniu; - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego); Podpisana odręcznie klauzula o treści: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DPS Na Bachusa dla potrzeb tej rekrutacji. Zostałem(łam) poinformowany(a) o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, możliwości wycofania zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: [email protected]. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem. dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski; - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia pracodawcy oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego zawierającego również zakres danych określonych w art. 21 ust. 3 Ustawy z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Składanie ofert Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście do siedziby Domu (sekretariat) lub przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 05.12.2025 r. na adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NA BACHUSA Sekretariat, pok. Nr 45, ul. Bachusa 7, 04-814 Warszawa z adnotacją na kopercie: Nabór na stanowisko podinspektor/inspektor ds. finansowo-księgowych oraz imię i nazwisko kandydata Nr Ref. 2/2025 Dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dom Pomocy Społecznej Na Bachusa moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości fakt publikacji W Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2024r., poz.1135). Oferty niekompletne lub niepodpisane zostaną odrzucone. Oferty kandydatów nieprzyjętych oraz oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 3 miesięcy od daty wybrania kandydata do zatrudnienia. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 05.12.2025 r. do godz. 16:00 Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefon 22 610-03-53; 22 610-44-34 wew. 6 w dni powszednie w godz. 8:00 16:00.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 610 03 53 wew. 4
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, klauzula informacyjna dla kandydata-w załączeniu; - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany: - minimum 3-letni staż pracy dla wykształcenia średniego lub bez stażu pracy dla wykształcenia wyższego na stanowisku podinspektor - minimum 5 - letni staż pracy dla wykształcenia średniego lub 3-letni staż pracy dla wykształcenia wyższego na stanowisku inspektor lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; - kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; - podpisane odręcznie oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - w załączeniu; - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego); Podpisana odręcznie klauzula o treści: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DPS Na Bachusa dla potrzeb tej rekrutacji. Zostałem(łam) poinformowany(a) o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, możliwości wycofania zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: [email protected]. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem. dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski; - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia pracodawcy oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego zawierającego również zakres danych określonych w art. 21 ust. 3 Ustawy z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście do siedziby Domu (sekretariat) lub przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 05.12.2025 r. na adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NA BACHUSA Sekretariat, pok. Nr 45, ul. Bachusa 7, 04-814 Warszawa z adnotacją na kopercie: Nabór na stanowisko podinspektor/inspektor ds. finansowo-księgowych oraz imię i nazwisko kandydata Nr Ref. 2/2025, Godziny : 7:00-15:00

Zaloguj się przez Facebook