PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 7 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0583

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN

Zakres obowiązków:
1) Sporządzanie projektów zarządzeń i uchwał w programie „Wizja” dotyczących zmian w budżecie oraz projektu uchwały budżetowej, zgodnie z otrzymanymi wnioskami, eksportowanie do systemu Besti@ oraz elektroniczne przekazywanie do Regionalnej Izby Obrachunkowej,
2) Przygotowanie projektu wieloletniej prognozy finansowej oraz zmian do WPF w programie Besti@ wraz z elektronicznym przekazywaniem do Regionalnej Izby Obrachunkowej,
3) Sporządzanie informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć
4) Przygotowywanie do wysyłki oraz wysyłka zarządzeń w systemie Legislator.
5) Weryfikowanie i zatwierdzanie planów oraz zmian w planach jednostek budżetowych w systemie „Vulcan”,
6) Informowanie jednostek o zmianach budżetowych.

Miejsce pracy:
Warszawska 28, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Karczewie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office
  • [Umiejętność 2] : rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej [Umiejętność 1] : znajopmość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej, [Inne] : doświadczenie zawodowe (min. 1 rok) na stanowiskach związanych z księgowością, preferowana znajomość systemów INFO-SYSTEM oraz Besti@ [Przewidywany okres zatrudnienia]: 1,5-2 lata [Godzina zakończenia pracy]: 16:00


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej [Umiejętność 1] : znajopmość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej, [Inne] : doświadczenie zawodowe (min. 1 rok) na stanowiskach związanych z księgowością, preferowana znajomość systemów INFO-SYSTEM oraz Besti@ [Przewidywany okres zatrudnienia]: 1,5-2 lata [Godzina zakończenia pracy]: 16:00

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Augustyniak

Wymagane dokumenty:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze w BIP Urzędu Miejskiego

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - oferty wskazane w ogłoszeniu o naborze w BIP Urzędu Miejskiego
Dodano: 05.11.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 345949
Udostępnij:
Dodano: 05.11.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 345949

Zobacz inne oferty

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Mycielin
4 666 PLNbrutto
Dodano: 59 s temu
2 755,10 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Piła
2 755,10 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Lisków
4 740 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
69,53 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Kalisz
69,53 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
Nowe

FRYZJER

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Kalisz
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
Do góry