PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS. KANCELARYJNYCH

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS. KANCELARYJNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 040 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0808

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN

Zakres obowiązków:
1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj.:
a) przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek pocztowych i paczek,
b) rozprowadzanie i dekretacja dokumentów do poszczególnych referatów,
c) wprowadzanie i rejestracja pism, wniosków i podań w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
d) przyjmowanie faktur,
e) przyjmowanie ofert pracy,
f) generowanie raportów korespondencji przychodzącej.
2. Przygotowywanie korespondencji i przesyłek pocztowych do wysyłki oraz przygotowywanie wydruków książki nadawczej przesyłek pocztowych, wysyłanie korespondencji oraz generowanie raportu.
3. Obsługa interesantów, a w szczególności:
a) udzielanie interesantom informacji i wszelkich porad na temat Urzędu i Jednostek organizacyjnych,
b) udzielanie pomocy w wypełnianiu wniosków, druków, podań oraz weryfikowanie kompletności składanych dokumentów,
c) udostępnianie wzorów wniosków wraz z instrukcją ich wypełniania.
4. Wykonywanie czynności związanych ze składaniem reklamacji na przesyłki pocztowe.
5. Pomoc przy wydawaniu i zamawianiu materiałów biurowych dla potrzeb pracowników Urzędu Gminy.
6. Obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, kopiarka). 7. Informowanie interesantów o zakresach działania poszczególnych referatów Urzędu oraz ich lokalizacji.
8. Realizowanie zadań organizacyjnych i kancelaryjnych dotyczących zabezpieczenia i przeprowadzania wyborów sołtysów, rad sołeckich, przewodniczących osiedli oraz zarządu osiedli, jak również wyborów powszechnych, referendów i spisów.
9. Wykonywanie zadań obowiązujących na stanowisku pracy w Sekretariacie Wójta w ramach zastępstwa.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00.
Aplikacja online pod linkiem:https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110322025,p708654837

Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
URZĄD GMINY MICHAŁOWICE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące
  • Poziom wykształcenia- średnie i 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe (staż pracy nie jest wymagany). Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, a także o rachunkowości, 2) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego, 3) doświadczenie w pracy z obsługą interesantów oraz obsługą korespondencji, 4) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, zdolność organizacyjna, 5) obowiązkowość, rzetelność i dokładność.


Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- średnie i 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe (staż pracy nie jest wymagany). Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, a także o rachunkowości, 2) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego, 3) doświadczenie w pracy z obsługą interesantów oraz obsługą korespondencji, 4) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, zdolność organizacyjna, 5) obowiązkowość, rzetelność i dokładność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Beata Podbielska

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, 2) życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem, 3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu), 4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych), 5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń, 6) oświadczenie o niekaralności, 7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oryginał kwestionariusza osobowego, 9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110322025,p708654837
Dodano: 20.09.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 318911
Udostępnij:
Dodano: 20.09.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 318911

Zobacz inne oferty

2 755,10 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Choszczno
2 755,10 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
4 700 - 5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Pękanino
4 700 - 5 000 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
Nowe

HANDLOWIEC

4 700 - 5 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Pękanino
4 700 - 5 500 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
38 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Poznań
38 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
5 153 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Poznań
5 153 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
Do góry