StPr/25/1843
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 9 500 PLN
+ dodatek za wieloletnią pracę po 5 latach pracy ( od 5% do 20%)
Zakres obowiązków:
1) rejestrowanie dokumentów księgowych;
2) księgowanie zaangażowania wydatków;
3) sprawdzanie formalno-rachunkowe, dekretowanie, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo księgowego;
4) współpraca z referatami urzędu oraz podległymi jednostkami w zakresie dowodów księgowych, (faktur i innych dokumentów księgowych);
5) weryfikacja danych zawartych w księgach rachunkowych cząstkowych, uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych oraz ich inwentaryzacja;
6) przeksięgowania roczne, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych (bilansu); 7) przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z operacji finansowych - miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych dla jednostki. 8) uzgadnianie wyciągów bankowych
9) rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych;
10) archiwizacja dokumentów księgowych.
Miejsce pracy:
Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Mielnie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1. Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym; 4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia; 6) wykształcenie wyższe; 7) staż pracy: podinspektor - staż pracy nie jest wymagany, inspektor - min. 3 lata stażu pracy. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności: ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 02.03.2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29.01.2025 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 04.03.2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym; 2) znajomość klasyfikacji budżetowej i umiejętność jej wykorzystania w praktyce; 3) wykształcenie o kierunku lub specjalności: ekonomia, finanse, rachunkowość; 4) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (księgowość budżetowa w jednostce samorządowej); 5) biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych; 6) znajomość obsługi pakietu MS Office, w tym arkusz kalkulacyjny Excel; 7) wysoki poziom komunikacji werbalnej, umiejętność negocjacji, sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym; 4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia; 6) wykształcenie wyższe; 7) staż pracy: podinspektor - staż pracy nie jest wymagany, inspektor - min. 3 lata stażu pracy. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności: ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 02.03.2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29.01.2025 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 04.03.2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym; 2) znajomość klasyfikacji budżetowej i umiejętność jej wykorzystania w praktyce; 3) wykształcenie o kierunku lub specjalności: ekonomia, finanse, rachunkowość; 4) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (księgowość budżetowa w jednostce samorządowej); 5) biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych; 6) znajomość obsługi pakietu MS Office, w tym arkusz kalkulacyjny Excel; 7) wysoki poziom komunikacji werbalnej, umiejętność negocjacji, sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. pn., wt. śr. 7:15 - 15:15, czw. 7:15 - 16:15, pt. 7:15 - 14:15, praca w równoważnym systemie czasu pracy od pn. do pt. ( przeciętnie 40 godz. w tygodniu ), umowa na czas określony 6 miesięcy zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z możliwością przedłużenia docelowo na czas nieokreślony, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy

Zaloguj się przez Facebook