StPr/25/2220
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Wynagrodzenie uzależnione jest od posiadanych kwalifikacji, stażu pracy i/lub doświadczenia zawodowego kandydata
Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze: https://bip.uml.lodz.pl/uploads/tx_edgeregisters/542164/15204/BZK_nabor_121_20250630.pdf
Termin rozpoczęcia pracy: do ustalenia z pracodawcą.
Umowa o pracę na czas określony, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.
Miejsce pracy:
90-608 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA ŁODZI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- [Inne] : Zgodnie z ogłoszeniem o naborze: https://bip.uml.lodz.pl/uploads/tx_edgeregisters/542164/15204/BZK_nabor_121_20250630.pdf
Inne wymagania:
[Inne] : Zgodnie z ogłoszeniem o naborze: https://bip.uml.lodz.pl/uploads/tx_edgeregisters/542164/15204/BZK_nabor_121_20250630.pdf
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Julia Miłek
Nr telefonu:
42 272 63 61
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: zgodnie z ogłoszeniem o naborze: https://bip.uml.lodz.pl/uploads/tx_edgeregisters/542164/15204/BZK_nabor_121_20250630.pdf Dodatkowe informacje dotyczące aplikowania: W wersji papierowej osobiście w Łódzkim Centrum Kontaktu z Mieszkańcami, ul. Piotrkowska 110 (wejście od Pasażu Schillera) bądź za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami, ul. Piotrkowska 110, 90-926 Łódź; w zamkniętej kopercie z podaniem imienia, nazwiska, adresu zwrotnego oraz dopiskiem: Nabór w Urzędzie Miasta Łodzi nr 121/DPRG-BAr.I/3/VI/2025 lub w wersji elektronicznej z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP - NABÓR PRACOWNIKA - ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W NABORZE KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA ŁODZI. Należy pamiętać, iż decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Dokumenty doręczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon