PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEJ
W DZIALE STRATEGII I INNOWACJI SPOŁECZNYCH

PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEJ W DZIALE STRATEGII I INNOWACJI SPOŁECZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 600 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1748

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 600 PLN

Zakres obowiązków:
Realizacja zadań związanych z realizacją projektu Elbląskie Centrum Usług Społecznych rozwój usług społecznych w Gminie Miasto Elbląg w szczególności:
1. Wspieranie obsługi administracyjno-organizacyjno-technicznej, w szczególności:
a)sortowanie bieżącej dokumentacji i układanie w segregatorze zgodnie jednolitym rzeczowym wykazem akt;
b)przygotowanie dokumentów na gotowych wzorach np. umowa, ogłoszenie, dokumenty do obsługi posiedzeń Komisji Konkursowej;
c)skanowanie dokumentów;
d)przeprowadzenie rozeznania rynku;
e)przygotowanie projektu ogłoszenia o konkursie;
f)przygotowanie regulaminu usługi społecznej;
g)przygotowanie informacji nt. usługi społecznej dla pracowników;
h)przygotowanie informacji na stronę internetową;
i)przygotowanie harmonogramu udzielonego wsparcia;
j)pomoc w przygotowaniu danych do statystyk, sprawozdań;
k)przygotowanie korespondencji do wysłania;
l)archiwizacja dokumentacji.
2.Monitorowanie uczestników projektu:
a)wprowadzanie do SMEFS danych z formularza zgłoszeniowego;
b)wprowadzanie do SMEFS danych na temat udzielanego wsparcia;
c)monitorowanie sytuacji uczestnika po zakończeniu udziału w projekcie.
3.Sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań.
Zatrudnienie na czas realizacji projektu: styczeń 2026 r. - grudzień 2027 r., przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń 2026 r.

Miejsce pracy:
Winna 9, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Elbląskie Centrum Usług Społecznych

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; Wykształcenie wyższe; Co najmniej 2-letni staż pracy biurowej, obsłudze aplikacji, systemów sprawozdawczych; Znajomość Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych oraz ustaw wymienionych w art. 2 ust. 2 tej ustawy; Znajomość Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracy; umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu oraz w programach komputerowych; predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, samodzielność, terminowość; umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie; umiejętności interpersonalne, pracy w zespole.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; Wykształcenie wyższe; Co najmniej 2-letni staż pracy biurowej, obsłudze aplikacji, systemów sprawozdawczych; Znajomość Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych oraz ustaw wymienionych w art. 2 ust. 2 tej ustawy; Znajomość Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracy; umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu oraz w programach komputerowych; predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, samodzielność, terminowość; umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie; umiejętności interpersonalne, pracy w zespole.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Paulina Klym

Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV) i list motywacyjny podpisane własnoręcznie; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy; oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, o zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii oraz dotyczące ochrony małoletnich, zgoda na przetwarzanie danych osobowych podpisane własnoręcznie; inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach; oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych dostępnej pod linkiem (https://ecus.bip.gov.pl/sygnalisci/) Kwestionariusz, zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz wszystkie oświadczenia są dostępne pod linkiem (https://ecus.bip.gov.pl/informacje-dla-kandydatow/klauzula-informacyjna.html) Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres: Elbląskie Centrum Usług Społecznych, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w siedzibie ECUS, ul. Winna 9 parter Punkt Przyjęć Klienta w terminie od 26 listopada 2025 r. do 05 grudnia 2025 r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko Podinspektor/ Inspektor ds. obsługi administracyjno-technicznej w Dziale Strategii i Innowacji Społecznych w terminie do dnia 05.12.2025 r.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Nabór do 05.12.2025r.
Dodano: 28.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 357915
Udostępnij:
Dodano: 28.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 357915

Zobacz inne oferty

4 666 PLNbrutto
Nowe
Sędziszów
4 666 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Grajewo
30,50 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Zielona Góra
30,50 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Słupsk
4 666 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Słupsk
4 666 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry