StPr/25/0349
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 200 PLN
Dokładna wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona w trakcie rekrutacji. Wynagrodzenie od 5.500 zł do 6.200 zł brutto + dodatek stażowy.
Zakres obowiązków:
- Naliczanie i wystawianie faktur za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki.
- Przygotowywanie projektów umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków dla odbiorców usług oraz prowadzenie rejestru tych umów.
- Prowadzenie ewidencji przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Prowadzenie ewidencji i kontrola w zakresie Deklaracji za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Dokonywanie naliczeń opłat za odbiór odpadów komunalnych.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarki odpadami.
- Sporządzanie okresowych analiz, sprawozdań, informacji wynikających z zakresu wykonywanych zadań.
- Zarządzanie miejskim cmentarzem komunalnym.
- Przygotowanie propozycji do budżetu miasta w zakresie realizowanych zadań.
- Przygotowanie projektów uchwał, zarządzeń, decyzji, odpowiedzi na wnioski i innych pism z zakresu wykonywanych zadań.
- Podejmowanie działań w tym udział w wizjach w związku ze zgłaszanymi naruszeniami.
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowych, umów oraz prowadzenie rozliczeń wynikających z zakresu obowiązków.
Miejsce pracy:
Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta Podkowa Leśna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- Wymagania niezbędne: - Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 j.t.) - Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. - Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Nieposzlakowana opinia. - Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne lub finansowe, w przypadku wykształcenia średniego minimum 3 lata udokumentowanego stażu pracy. Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze. Wymagania dodatkowe: - Doświadczenie w pracy w samorządzie terytorialnym będzie dodatkowym atutem. - Znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych, samorządu gminnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, prawa zamówień publicznych. - Znajomość podstaw fakturowania. - Mile widziana znajomość obsługi programu Info-System R. i T. Groszek. - Ogólna wiedza o Mieście - Ogrodzie Podkowa Leśna, topografii miasta. - Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. - Wysoka kultura osobista. - Samodzielność, dobra organizacja pracy zapewniająca terminową realizację zadań. - Pożądane kompetencje: dążenie do rezultatów, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów, umiejętności analityczne, otwartość na zmiany, umiejętność pracy w stresie, pod presją czasu.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 j.t.) - Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. - Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Nieposzlakowana opinia. - Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne lub finansowe, w przypadku wykształcenia średniego minimum 3 lata udokumentowanego stażu pracy. Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze. Wymagania dodatkowe: - Doświadczenie w pracy w samorządzie terytorialnym będzie dodatkowym atutem. - Znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych, samorządu gminnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, prawa zamówień publicznych. - Znajomość podstaw fakturowania. - Mile widziana znajomość obsługi programu Info-System R. i T. Groszek. - Ogólna wiedza o Mieście - Ogrodzie Podkowa Leśna, topografii miasta. - Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. - Wysoka kultura osobista. - Samodzielność, dobra organizacja pracy zapewniająca terminową realizację zadań. - Pożądane kompetencje: dążenie do rezultatów, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów, umiejętności analityczne, otwartość na zmiany, umiejętność pracy w stresie, pod presją czasu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Smysło
Nr telefonu:
227592104
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny. - CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej. - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Załącznik 1) - Kopie świadectw pracy i inne dokumenty (zaświadczenia) potwierdzające staż pracy, doświadczenie zawodowe i posiadane uprawnienia. - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. - Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (Załącznik 2). - Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Uwaga: Kandydaci, którzy nie złożą wymaganych dokumentów i oświadczeń nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze. Wymagane dokumenty rekrutacyjne mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie, osobiście w siedzibie Urzędu lub przesłane pocztą tradycyjną na adres Urzędu lub przez e -puap adres skrytki ePUAP: /6gf1vd1m9s/skrytka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor/Inspektor ds. rozliczeń w referacie IK w terminie do 14.10.2025 r. do godz. 16:00.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon