PODINSPEKTOR /INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ W REFERACIE IK

PODINSPEKTOR /INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ W REFERACIE IK

Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
5 500 - 6 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0377

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 200 PLN
+ dodatek stażowy Dokładna wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona w trakcie rekrutacji.

Zakres obowiązków:
Naliczanie i wystawianie faktur za wodę i ścieki, przygotowanie projektów umów, prowadzenie ewidencji przyłączy wod-kan, prowadzenie ewidencji i kontrola deklaracji za gospodarowanie odpadami komunalnymi, naliczanie opłat za odbiór odpadów komunalnych, prowadzenie postępowań administracyjnych, prowadzenie spraw dot. zwierząt bezdomnych,prowadzenie spraw związanych z rolnictwem, sporządzanie analiz, sprawozdań itp.

Miejsce pracy:
Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, powiat: grodziski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Urząd Miasta Podkowa Leśna

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wymagania niezbędne: - Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) - Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. - Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Nieposzlakowana opinia. - Wykształcenie: średnie lub wyższe, w przypadku wyksztalcenia średniego min. 3 lata udokumentowanego stażu pracy. - Minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego związanego z zakresem zadań na przedmiotowym stanowisku. Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze. Wymagania dodatkowe: - Doświadczenie w pracy w samorządzie terytorialnym będzie dodatkowym atutem. - Znajomość podstaw fakturowania. - Znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, samorządu gminnego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych. - Ogólna wiedza o Mieście - Ogrodzie Podkowa Leśna, topografii miasta. - Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. - Wysoka kultura osobista. - Samodzielność, dobra organizacja pracy zapewniająca terminową realizację zadań. Pożądane kompetencje: dążenie do rezultatów, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów, umiejętności analityczne, otwartość na zmiany, umiejętność pracy w stresie, pod presją czasu.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) - Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. - Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Nieposzlakowana opinia. - Wykształcenie: średnie lub wyższe, w przypadku wyksztalcenia średniego min. 3 lata udokumentowanego stażu pracy. - Minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego związanego z zakresem zadań na przedmiotowym stanowisku. Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze. Wymagania dodatkowe: - Doświadczenie w pracy w samorządzie terytorialnym będzie dodatkowym atutem. - Znajomość podstaw fakturowania. - Znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, samorządu gminnego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych. - Ogólna wiedza o Mieście - Ogrodzie Podkowa Leśna, topografii miasta. - Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. - Wysoka kultura osobista. - Samodzielność, dobra organizacja pracy zapewniająca terminową realizację zadań. Pożądane kompetencje: dążenie do rezultatów, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów, umiejętności analityczne, otwartość na zmiany, umiejętność pracy w stresie, pod presją czasu.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Małgorzata Smysło

Nr telefonu:
227592100

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - List motywacyjny. - CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej. - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Załącznik 1) - Kopie świadectw pracy i inne dokumenty (zaświadczenia) potwierdzające staż pracy, doświadczenie zawodowe i posiadane uprawnienia. - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. - Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (Załącznik 2). Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Uwaga: Kandydaci, którzy nie złożą wymaganych dokumentów i oświadczeń nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wymagane dokumenty rekrutacyjne mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie, osobiście w siedzibie Urzędu, przesłane pocztą tradycyjną na adres Urzędu, przez e -puap, adres skrytki ePUAP: /6gf1vd1m9s/skrytka lub e- doręczenia, adres e doręczeń AE:PL-64799-84349-HIERA-35 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor/Inspektor ds. rozliczeń w terminie do 05.11.2025 r. do godz. 16:00 Dokumenty składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie po terminie podanym w ogłoszeniu lub nieoznaczone do jakiego naboru zostały złożone nie będą rozpatrywane. W razie przesłania przez kandydata dokumentów drogą pocztową, za datę ich doręczenia do Urzędu uważa się datę wpływu do Urzędu. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i metodach przeprowadzenia naboru. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.podkowalesna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie., Termin: w terminie do 05.11.2025 r. do godz. 16:00, Godziny : do godz. 16:00
Dodano: 23.10.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 339087
Udostępnij:
Dodano: 23.10.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 339087

Zobacz inne oferty

Do góry