To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Inne Olsztyn
PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS. SPORZĄDZANIA  AKTÓW PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS. SPORZĄDZANIA AKTÓW PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1226

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 840 do 6 100 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze : Podinspektor: 4840 - 6100 ZŁ Inspektor: 4870 - 6300 ZŁ

Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie projektów aktów planowania przestrzennego.
2. Koordynowanie opracowań wielobranżowych w zakresie przydzielonych zadań planistycznych.
3. Przeprowadzanie wizji lokalnych, sporządzanie dokumentacji fotograficznej.
4. Sporządzanie opracowań graficznych.
5. Uczestniczenie w debatach publicznych, posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, konsultacjach społecznych.
6. Przygotowywanie materiałów do opracowań projektowych zlecanych na zewnątrz.

W przypadku stanowiska podinspektora
wymienione wyżej zadania są wykonywane pod bezpośrednim nadzorem przełożonego.

Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00

Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Olsztyna

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe o kierunku: architektura lub gospodarka przestrzenna. 3. Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku stanowiska inspektora/inspektorki). 4. Co najmniej rok doświadczenia przy opracowywaniu aktów planowania przestrzennego (w przypadku stanowiska inspektora/inspektorki).


Inne wymagania:
1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe o kierunku: architektura lub gospodarka przestrzenna. 3. Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku stanowiska inspektora/inspektorki). 4. Co najmniej rok doświadczenia przy opracowywaniu aktów planowania przestrzennego (w przypadku stanowiska inspektora/inspektorki).

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1. CV. 2. List motywacyjny. 3. Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych. 4. Skan lub zdjęcie dyplomu studiów podyplomowych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 5. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu) tylko w przypadku stanowiska inspektor 6. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania). Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej praca.olsztyn.eu w terminie do dnia 09.11.2025 r. Decyduje data wysłania formularza.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - wyłącznie drogą elektroniczną za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej praca.olsztyn.eu
Dodano: 05.11.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 346278
Udostępnij:
Dodano: 05.11.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 346278

Zobacz inne oferty

Nowe

PSYCHOLOG

1 400 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich
Strzelce Krajeńskie
1 400 PLNbrutto
Dodano: 2 min temu
8 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Biała Podlaska
8 500 PLNbrutto
Dodano: 5 min temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Lublin
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 min temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Zamość
30,50 PLNbrutto
Dodano: 5 min temu
4 800 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Grudziądz
4 800 PLNbrutto
Dodano: 12 min temu
Do góry