StPr/25/0815
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
Zakres obowiązków:
1) Z zakresu sportu:
a) organizowanie imprez sportowych i rekreacyjnych dla mieszkańców gminy;
b) przygotowanie i prowadzenie kalendarza imprez sportowych i rekreacyjnych organizowanych oraz współorganizowanych przez gminę;
c) współpraca z jednostkami pomocniczymi i organizacyjnymi działającymi na terenie gminy w zakresie współorganizowania imprez sportowych i rekreacyjnych dla mieszkańców;
d) prowadzenie spraw w zakresie stypendiów i nagród sportowych;
e) prowadzenie spraw związanych z patronatami Wójta;
f) współpraca z gminą włoską Vico nel Lazio w zakresie sportu.
1) Z zakresu współpracy z organizacjami pożytku publicznego:
a) przygotowywanie materiałów niezbędnych do ogłaszania konkursu ofert dla organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego;
b) prowadzenie spraw związanych z realizowaniem zadań Gminy przez te organizacje;
c) współpraca w zakresie organizacji imprez sportowych i rekreacyjnych.
2) Z zakresu spraw ochrony zdrowia:
a) organizacja masowych badań kontrolnych dla mieszkańców gminy;
b) propagowanie zdrowego trybu życia;
c) edukacja w zakresie zapobiegania chorobom cywilizacyjnym;
d) współpraca z Zakładami Opieki Zdrowotnej działającymi na terenie Gminy;
e) opracowywanie i przeprowadzanie programów szczepień profilaktycznych.
3) Prowadzenie spraw wynikających z polityki senioralnej z zakresu zadań sportowych, rekreacyjnych i zdrowotnych, w tym współpraca z kołami emerytów i rencistów.
4) Przygotowanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu działania referatu oraz przygotowywanie projektów lub istotnych warunków umów.
5) Przygotowywanie rocznych planów działalności oraz sprawozdań z ich realizacji z zakresu sportu.
6) Prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi zarządzonymi przez Wójta Gminy.
7) Współdziałanie z innymi referatami i pracownikami Urzędu gminy w realizacji wspólnych prac i zadań.
8) Współdziałanie z innymi służbami państwowymi w zakresie spraw prowadzonych przez referat.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Pracodawca wypłaca dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
Aplikacja online pod linkiem:
https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110342025,p2036702918
Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
- Poziom wykształcenia- średnie i 3 lata stażu pracy lub wyższe. Wymagana znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie oraz ustawy o sporcie; 2) bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność; 3) zaangażowanie w powierzone obowiązki, inicjatywa, kreatywność; 4) dyspozycyjność, gotowość do pracy poza godzinami pracy urzędu; 5) bardzo dobra znajomość obsługi MS Office; 6) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność; 7) umiejętność pracy nad kilkoma sprawami jednocześnie; 8) umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres; 9) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego; 10) prawo jazdy kategorii B i posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych; 11) szkolenia, kursy przydatne na tym stanowisku.
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- średnie i 3 lata stażu pracy lub wyższe. Wymagana znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie oraz ustawy o sporcie; 2) bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność; 3) zaangażowanie w powierzone obowiązki, inicjatywa, kreatywność; 4) dyspozycyjność, gotowość do pracy poza godzinami pracy urzędu; 5) bardzo dobra znajomość obsługi MS Office; 6) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność; 7) umiejętność pracy nad kilkoma sprawami jednocześnie; 8) umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres; 9) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego; 10) prawo jazdy kategorii B i posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych; 11) szkolenia, kursy przydatne na tym stanowisku.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Beata Podbielska
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, 2) życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem, 3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu), 4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych), 5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń, 6) oświadczenie o niekaralności, 7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oryginał kwestionariusza osobowego, 9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie