PODINSPEKTOR/INSPEKTOR/GŁ. SPECJALISTA W REFERACIE URBANISTYKI I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR/GŁ. SPECJALISTA W REFERACIE URBANISTYKI I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 340 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0936

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 5 340 PLN

Zakres obowiązków:
1) prowadzenie postępowań dotyczących wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym przygotowywania projektów,
2) prowadzenie postępowań dotyczących wydawania decyzji o warunkach zabudowy, w tym przygotowywanie projektów,
3) wykonywanie analiz urbanistycznych do projektów decyzji o warunkach zabudowy,
4) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych stwierdzających wygaśnięcie wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w związku z wejściem w życie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian w przypadkach przewidzianych przez prawo,
5) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych stwierdzających, za zgodą strony, przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy oraz o lokalizacji inwestycji celu publicznego na rzecz innych stron,
6) prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem decyzji administracyjnych dotyczących nakazu wstrzymania użytkowania terenu do czasu wydania decyzji o warunkach zabudowy lub nakazu przywrócenia poprzedniego sposobu zagospodarowania,
7) przygotowywanie zaświadczeń w sprawach różnych, związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym, w tym zaświadczeń o rewitalizacji, na podstawie ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji,
8) przygotowywanie wypisów i wyrysów z obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i oraz bieżące prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
9) realizacja zagadnień związanych z Gminnym Programem Rewitalizacji, Gminnym Programem Opieki Nad Zabytkami oraz Gminą Ewidencją Zabytków,
10) opracowywanie odpowiedzi na indywidualne wnioski i podania mieszkańców Gminy,
11) pomoc w przygotowaniu projektów dokumentów, informacji i danych dla Wójta i Rady Gminy w zakresie powierzonych zadań,
12) współpraca z zespołem radców prawnych,
13) pomoc w przygotowaniu danych i informacji niezbędnych do wypełniania raportów i sprawozdań z zakresu statystki publicznej, zgodnie z kompetencjami,
14) wykonywanie czynności związanych z kontrolami (NIK, RIO, Komisji Rewizyjnej) oraz audytami,
15) wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta oraz Zastępcę Wójta,
16) przygotowywanie odpowiedzi na pisma, skargi, petycje, interpelacje, udzielanie informacji publicznej w zakresie właściwości referatu.
Umowa o pracę na czas nieokreślony na pełny etat w godzinach 8:00-16:00. Wysokość wynagrodzenia od 5340 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
Aplikacja pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110432025,p15146357

Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
URZĄD GMINY MICHAŁOWICE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
  • Poziom wykształcenia- wyższe, preferowane na kierunkach: urbanistyka, architektura, architektura krajobrazu, gospodarka przestrzenna lub planowanie przestrzenne. Wymagana umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, podstawowa znajomość programów GIS (np. QGIS) oraz programu AutoCAD. Wymagania dodatkowe: 1) dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w administracji publicznej co najmniej 6 miesięcy, 2) posiadanie prawa jazdy kat. B i samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych, 3) znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi i ustaw: o samorządzie gminnym, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o rewitalizacji, o dostępie do informacji publicznej, o opłacie skarbowej, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie i kodeks postępowania administracyjnego, 4) dyspozycyjność, 5) umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań, 6) umiejętności planowania i organizacji pracy, 7) umiejętności korzystania z wiedzy innych, 8) odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność oraz determinacja w dążeniu do celu, 9) umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu. Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.


Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- wyższe, preferowane na kierunkach: urbanistyka, architektura, architektura krajobrazu, gospodarka przestrzenna lub planowanie przestrzenne. Wymagana umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, podstawowa znajomość programów GIS (np. QGIS) oraz programu AutoCAD. Wymagania dodatkowe: 1) dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w administracji publicznej co najmniej 6 miesięcy, 2) posiadanie prawa jazdy kat. B i samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych, 3) znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi i ustaw: o samorządzie gminnym, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o rewitalizacji, o dostępie do informacji publicznej, o opłacie skarbowej, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie i kodeks postępowania administracyjnego, 4) dyspozycyjność, 5) umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań, 6) umiejętności planowania i organizacji pracy, 7) umiejętności korzystania z wiedzy innych, 8) odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność oraz determinacja w dążeniu do celu, 9) umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu. Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
List motywacyjny oraz CV opatrzone własnoręcznym podpisem. Dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu). Dyplom ukończenia studiów wyższych. Dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń. Oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oryginał kwestionariusza osobowego. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110432025,p15146357
Dodano: 05.11.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 345953
Udostępnij:
Dodano: 05.11.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 345953

Zobacz inne oferty

Do góry