PODINSPEKTOR/INSPEKTOR/GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KULTURY I SPRAW SPOŁECZNYCH

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR/GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KULTURY I SPRAW SPOŁECZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 340 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0935

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 5 340 PLN

Zakres obowiązków:
1) Z zakresu kultury:
a) organizowanie imprez kulturalnych dla mieszkańców gminy,
b) przygotowanie i prowadzenie kalendarza imprez kulturalnych organizowanych oraz współorganizowanych przez gminę,
c) współpraca z jednostkami pomocniczymi i organizacyjnymi działającymi na terenie gminy w zakresie współorganizowania imprez kulturalnych dla mieszkańców,
d) prowadzenie spraw związanych z patronatami Wójta,
e) współpraca z gminą włoską Vico nel Lazio;
2) z zakresu współpracy z organizacjami pożytku publicznego:
a) przygotowywanie materiałów niezbędnych do ogłaszania konkursu ofert dla organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego,
b) prowadzenie spraw związanych z realizowaniem zadań Gminy przez te organizacje,
c) współpraca w zakresie organizacji imprez kulturalnych i patriotycznych, sportowych i rekreacyjnych;
3) z zakresu promocji:
a) redakcja strony internetowej Gminy
b) przygotowanie i udział w wydarzeniach promujących gminę, w tym wydarzenia plenerowe, wizyty studyjne, konferencje,
c) prowadzenie spraw związanych z przystąpieniem Gminy do konkursów organizowanych przez podmioty zewnętrzne;
4) prowadzenie spraw wynikających z polityki senioralnej z zakresu zadań referatu, w tym współpraca z kołami emerytów i rencistów;
5) przygotowanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu działania referatu oraz przygotowywanie projektów lub istotnych warunków umów;
6) przygotowywanie rocznych planów działalności oraz sprawozdań z ich realizacji;
7) prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi zarządzonymi przez Wójta Gminy;
8) współdziałanie z innymi referatami i pracownikami Urzędu gminy w realizacji wspólnych prac i zadań;
9) współdziałanie z innymi służbami państwowymi w zakresie spraw prowadzonych przez referat.
Umowa o pracę na czas nieokreślony na pełny etat w godzinach 8:00-16:00. Wysokość wynagrodzenia od 5340 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
Aplikacja pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110422025,p1768507085

Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
URZĄD GMINY MICHAŁOWICE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • znajomość obsługi komputera
  • Wymagania niezbędne: 1) poziom wykształcenia średnie i 3 lata stażu pracy lub wyższe, 2) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, 2) bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, 3) zaangażowanie w powierzone obowiązki, inicjatywa, kreatywność, 4) dyspozycyjność, gotowość do pracy poza godzinami pracy urzędu, 5) bardzo dobra znajomość obsługi MS Office, 6) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, 7) umiejętność pracy nad kilkoma sprawami jednocześnie, 8) umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres, 9) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego, 10) prawo jazdy kategorii B i posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych, 11) szkolenia, kursy przydatne na tym stanowisku.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) poziom wykształcenia średnie i 3 lata stażu pracy lub wyższe, 2) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, 2) bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, 3) zaangażowanie w powierzone obowiązki, inicjatywa, kreatywność, 4) dyspozycyjność, gotowość do pracy poza godzinami pracy urzędu, 5) bardzo dobra znajomość obsługi MS Office, 6) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, 7) umiejętność pracy nad kilkoma sprawami jednocześnie, 8) umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres, 9) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego, 10) prawo jazdy kategorii B i posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych, 11) szkolenia, kursy przydatne na tym stanowisku.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Kamila Skolkowska

Nr telefonu:
227702034

Wymagane dokumenty:
List motywacyjny oraz CV opatrzone własnoręcznym podpisem. Dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu). Dyplom ukończenia studiów wyższych. Dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń. Oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oryginał kwestionariusza osobowego. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Dodano: 04.11.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 345088
Udostępnij:
Dodano: 04.11.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 345088

Zobacz inne oferty

1 750 €netto
Nowe
Caring Personnel
Stuttgart
1 750 €netto
Dodano: 11 godz. temu
1 800 €netto
Nowe
Caring Personnel
Saarburg
1 800 €netto
Dodano: 11 godz. temu
1 900 €netto
Nowe
Opieka Portus
Heusenstamm
1 900 €netto
Dodano: 10 godz. temu
2 000 €netto
Nowe
Caring Personnel
Coburg
2 000 €netto
Dodano: 10 godz. temu
Do góry