PODINSPEKTOR/INSPEKTOR/GŁÓWNY SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR/GŁÓWNY SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 040 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0732

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN

Zakres obowiązków:
1) prowadzenie spraw związanych z:
a) usuwaniem drzew lub krzewów z nieruchomości należących do osób fizycznych, gminy, powiatu oraz osób prawnych,
b) opieką nad cmentarzami, oraz miejscami pamięci narodowej,
c) formami ochrony przyrody,
2) załatwianie bieżącej korespondencji z zakresu ochrony środowiska, w tym w szczególności ustawy o ochronie przyrody,
3) sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony przyrody w tym SG-01,
4) inicjowanie i prowadzenie działań edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska, w tym w szczególności ustawy o ochronie przyrody,
5) przygotowywanie dokumentów merytorycznych niezbędnych do przeprowadzania procedur zamówień publicznych w zakresie:
a) utrzymania zieleni na terenie gminy,
b) opieki nad cmentarzami i miejscami pamięci narodowej,
c) robót porządkowych na terenie gminy,
6) bieżące utrzymanie i systematyczna kontrola czystości i porządku na terenie gminy,
7) nadzór nad przebiegiem realizacji zleconych usług i robót, udział w odbiorach, ewidencjonowanie poniesionych wydatków dla poszczególnych zadań ujętych w planie budżetu, sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, weryfikacja poniesionych kosztów,
8) prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi zarządzonymi przez Wójta Gminy,
9) bieżąca kontrola czystości i porządku terenów publicznych, rejestrowanie stanów awarii, zagrożeń, zanieczyszczeń, spostrzeżeń podczas wyjazdów służbowych po terenie gminy i przekazywanie ich właściwemu pracownikowi merytorycznemu,
10) bieżące uaktualnianie informacji na stronie internetowej gminy w zakresie prowadzonych spraw,
11) wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Kierownika Referatu na zasadach określonych w Kodeksie Pracy.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Pracodawca wypłaca dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą". Aplikacja online pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110302025,p2089594060

Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
URZĄD GMINY MICHAŁOWICE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • prawo jazdy
  • Poziom wykształcenia- wyższe, mile widziane z zakresu ochrony środowiska. Wymagana znajomość KPA oraz ustawy o ochronie przyrody. Niezbędne prawo jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska, 2) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, 3) zaangażowanie w wykonywaną pracę, rzetelność, obowiązkowość, komunikatywność i dokładność, 4) umiejętność pracy w zespole, 5) bardzo dobra obsługa komputera MS Office, 6) posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych. Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.


Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- wyższe, mile widziane z zakresu ochrony środowiska. Wymagana znajomość KPA oraz ustawy o ochronie przyrody. Niezbędne prawo jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska, 2) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, 3) zaangażowanie w wykonywaną pracę, rzetelność, obowiązkowość, komunikatywność i dokładność, 4) umiejętność pracy w zespole, 5) bardzo dobra obsługa komputera MS Office, 6) posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych. Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Dorota Chalimoniuk

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, 2) życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem, 3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu), 4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych), 5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń, 6) oświadczenie o niekaralności, 7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oryginał kwestionariusza osobowego, 9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Aplikacja online pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110302025,p2089594060
Dodano: 19.08.2025, 04:01
ID ogłoszenia: 292307
Udostępnij:
Dodano: 19.08.2025, 04:01
ID ogłoszenia: 292307

Zobacz inne oferty

Do góry