StPr/25/0951
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 7 200 PLN
Umowa na 6 miesięcy z możliwością późniejszego przedłużenia, PODINSPEKTOR 4840 - 7200 ZŁ INSPEKTOR 4870 8200 ZŁ GŁOWNY SPECJALISTA 5040 8200 ZŁ WYNAGRODZENIE ZASADNICZE
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wydawania decyzji dotyczących naruszenia stosunków wodnych na gruncie ze szkodą dla gruntów sąsiednich.
2. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji kąpielisk i miejsc okazjonalnie wykorzystywanych do kąpieli na terenie gminy.
3. Ustalanie wysokości opłat za usługi wodne za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomości robót lub obiektów budowlanych trwale związanych z gruntem.
4. Koordynowanie prac związanych z wyznaczaniem, przeglądem oraz aktualizacją granic aglomeracji Olsztyn w drodze uchwały będącej aktem prawa miejscowego.
5. Przedkładanie organom administracji rządowej tj. Państwowemu Gospodarstwu Wodnemu Wody Polskie corocznych sprawozdań z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych.
6. Sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji działań zawartych w planach gospodarowania wodami na obszarach dorzeczy, planach zarządzania ryzykiem powodziowym i programie ochrony wód morskich.
7. Realizacja projektów wybrane w ramach Olsztyńskiego Budżetu Obywatelskiego.
8. Realizowanie postępowań egzekucyjnych, które prowadzą do wystawiania tytułów wykonawczych należności pieniężnych oraz obowiązków o charakterze niepieniężnym.
9. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wydawania decyzji określających dopuszczalny poziom hałasu w środowisku.
10. Koordynowanie prac związanych ze zlecaniem, opracowywaniem oraz sporządzaniem strategicznych map hałasu.
11. Koordynowanie realizacji zadań gminnych w zakresie działań objętych Programem Ochrony Środowiska przed hałasem.
12. Nakładanie na podmiot korzystający ze środowiska obowiązku ograniczenia negatywnego oddziaływania na środowisko w zakresie hałasu i gospodarki wodno-ściekowej.
13. Nakładanie na prowadzącego instalacji obowiązek sporządzenia przeglądu ekologicznego w zakresie hałasu i gospodarki wodno-ściekowej.
14. Obsługa systemu finansowo-księgowego KSAT w zakresie naliczania opłat związanych ze zmniejszeniem naturalnej retencji terenowej na nieruchomościach, a także wprowadza do systemu umowy oraz wszelkie zlecenia realizowane w Referacie Korzystania ze Środowiska.
15. Prowadzenie postępowań z zakresu zamówień, do których nie stosuje się przepisów PZP oraz sporządza umowy.
16. Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji o środowisku.
17. Dokonywanie oględzin i wizji terenowych w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych oraz weryfikowanie zgłoszeń/skarg mieszkańców dot. zanieczyszczenia środowiska.
18. Obsługa interesantów.
W przypadku stanowiska podinspektor wymienione wyżej zadania są wykonywane pod bezpośrednim nadzorem przełożonego.
Godziny pracy: pn-pt 06:30-14:30/08:00-16:00
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16
Miejsce pracy:
Wyzwolenia 30, 10-101 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Olsztyna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie, 2. Wykształcenie wyższe, 3. Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku stanowiska głównego specjalisty) lub co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku stanowiska inspektor). 4. Znajomość przepisów prawa: - prawo ochrony środowiska, - prawo wodne, - ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, - kodeks postępowania administracyjnego. 5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia, publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: - Wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska lub inżynieria środowiska. - Co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji zadań z zakresu ustawy Prawo ochrony środowiska.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie, 2. Wykształcenie wyższe, 3. Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku stanowiska głównego specjalisty) lub co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku stanowiska inspektor). 4. Znajomość przepisów prawa: - prawo ochrony środowiska, - prawo wodne, - ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, - kodeks postępowania administracyjnego. 5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia, publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: - Wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska lub inżynieria środowiska. - Co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji zadań z zakresu ustawy Prawo ochrony środowiska.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aleksandra Gosiewska
Nr telefonu:
89 50 60 678
Wymagane dokumenty:
- CV. - List motywacyjny. - Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych. - Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu) tylko w przypadku stanowiska inspektor/główny specjalista. - Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania). Termin składania ofert: 08-09-2025
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon