PODINSPEKTOR/INSPEKTOR/GŁÓWNY SPECJALISTA DS. REKLAMY

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR/GŁÓWNY SPECJALISTA DS. REKLAMY

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 040 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0870

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN

Zakres obowiązków:
Wdrażanie uchwały krajobrazowej oraz jej realizowanie i monitorowanie. Inwentaryzacja oraz aktualizowanie bazy danych nośników reklamowych, małej architektury i ogrodzeń. Prowadzenie postępowań w tym wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących usunięcia reklamy z przestrzeni publicznej i nałożenia kary za nie usunięcie w odniesieniu do reklamy niezgodnej z tzw. uchwałą krajobrazową. Opiniowanie planowanych szyldów i nośników reklamowych w zakresie zgodności z tzw. uchwałą reklamową. Przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie. Udostępnianie informacji publicznej. Przygotowywanie projektów dokumentów, informacji i danych dla Wójta i Rady Gminy w zakresie powierzonych zadań. Współpraca z zespołem radców prawnych. Przygotowywanie danych i informacji niezbędnych do wypełniania raportów i sprawozdań z zakresu statystki publicznej, zgodnie z kompetencjami.
Wykonywanie czynności związanych z kontrolami (NIK, RIO, Komisji Rewizyjnej) i audytami. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta oraz Zastępcę Wójta. Przygotowywanie odpowiedzi na pisma, skargi, petycje, udzielanie informacji publicznej w zakresie właściwości komórki. Umowa o pracę na czas nieokreślony na pełny etat w godzinach 8:00-16:00. Wysokość wynagrodzenia od 5040 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
Aplikacja pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110372025,p1392993195

Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
URZĄD GMINY MICHAŁOWICE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach administracja, architektura lub architektura krajobrazu. Staż pracy co najmiej 1 rok. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, ustawy o rewitalizacji, ustawy Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Znajomość programów GIS (np. QGIS Doświadczenie zawodowe w zakresie kształtowania przestrzeni publicznych i dbałości o ich estetykę. Doświadczenie związane z szeroko pojętą rewitalizacją. Znajomość programów CAD. Preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w administracji publicznej. Prawo jazdy kat. B i posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych. Biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, dyspozycyjność. Umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań oraz planowania i organizacji pracy. Wyczucie estetyczne, kreatywność i innowacyjność, odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność oraz determinacja w dążeniu do celu. Doświadczenie w realizowaniu, projektowaniu lub opiniowaniu projektów architektonicznych/urbanistycznych/plastycznych. Umiejętność wystąpień publicznych, prowadzenia konsultacji, prezentacji.


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach administracja, architektura lub architektura krajobrazu. Staż pracy co najmiej 1 rok. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, ustawy o rewitalizacji, ustawy Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Znajomość programów GIS (np. QGIS Doświadczenie zawodowe w zakresie kształtowania przestrzeni publicznych i dbałości o ich estetykę. Doświadczenie związane z szeroko pojętą rewitalizacją. Znajomość programów CAD. Preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w administracji publicznej. Prawo jazdy kat. B i posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych. Biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, dyspozycyjność. Umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań oraz planowania i organizacji pracy. Wyczucie estetyczne, kreatywność i innowacyjność, odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność oraz determinacja w dążeniu do celu. Doświadczenie w realizowaniu, projektowaniu lub opiniowaniu projektów architektonicznych/urbanistycznych/plastycznych. Umiejętność wystąpień publicznych, prowadzenia konsultacji, prezentacji.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Beata Podbielska

Wymagane dokumenty:
List motywacyjny oraz CV opatrzone własnoręcznym podpisem. Dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu). Dyplom ukończenia studiów wyższych. Dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń. Oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oryginał kwestionariusza osobowego. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/o
Dodano: 15.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 334402
Udostępnij:
Dodano: 15.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 334402

Zobacz inne oferty

1 800 €netto
Nowe
Adiutor
Oberhausen
1 800 €netto
Dodano: 7 godz. temu
Do góry