StPr/25/0752
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 10 300 PLN
Zakres obowiązków:
Realizacja bieżących zadań Wydziału związanych z: utrzymaniem kanalizacji deszczowej w pasach dróg gminy miejskiej, utrzymaniem drenaży i rowów melioracyjnych-odwodnieniowych gminy miejskiej, utrzymaniem dróg gminnych, prowadzeniem ewidencji kanalizacji deszczowej, melioracji, dróg gminnych i obiektów mostowych, przyjmowanie zgłoszeń od petentów dot. spraw wymienionych w powyżej, sprawdzanie zgłoszeń i podjęcie działań mających na celu wyeliminowanie zagrożeń i nieprawidłowości, przeprowadzanie postępowań z zakresu zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawców realizujących powyższe czynności, nadzór nad realizacją prac tj. kontrolowanie w terenie wykonania zleceń, odbiory zleconych prac i rozliczenia wykonawców, wykonywanie zadań wynikających z zawartych porozumień z innymi jednostkami samorządu, przygotowywanie sprawozdań i zestawień niezbędnych w współpracy z GDDKiA, PKP i PGW WODY POLSKIE m.in. dot. danych o sieci dróg publicznych na koniec roku poprzedniego w terminie do końca I kwartału, zapewnienia widoczności w obrębie przejazdów kolejowych, pomiarów natężenia ruchu na przejazdach kolejowych i drogach gminnych, sprawozdawczość do PGW WODY POLSKIE etc., przygotowywanie propozycji do planów budżetowych, obsługa systemu Ratusz w zakresie programów m.in. SIDAS, GRU, EWID.
Miejsce pracy:
Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Starogard Gdański
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B, Komunikatywność, znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole, Umiejętność logicznego myślenia, kreatywność, dokładność, sumienność
- konieczne: wykształcenie średnie, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, Prawo wodne, ustawa o drogach publicznych, ustawa o samorządzie gminnym i umiejętność ich stosowania w praktyce, gotowość na zmiany, asertywność, umiejętność analizy i syntezy informacji, wyrażanie i obrona własnego zdania, umiejętność negocjowania, umiejętność pracy w programie MS Office i Open Office pożądane: doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach
Inne wymagania:
konieczne: wykształcenie średnie, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, Prawo wodne, ustawa o drogach publicznych, ustawa o samorządzie gminnym i umiejętność ich stosowania w praktyce, gotowość na zmiany, asertywność, umiejętność analizy i syntezy informacji, wyrażanie i obrona własnego zdania, umiejętność negocjowania, umiejętność pracy w programie MS Office i Open Office pożądane: doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Zbigniew Toporowski
Wymagane dokumenty:
CV, skierowanie do pracodawcy Wymagane dokumenty oraz więcej informacji znajduję się na stronie: https://bip.starogard.pl/a,26756,ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-podinspektorainspektoraglownego-specjalisty-w-wydziale-techniczno.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 8 września 2025 r.