StPr/25/0786
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 700 PLN
Zakres obowiązków:
1. organizacyjne przygotowanie i obsługa sesji Rady,
2. sporządzanie protokołów z obrad Rady,
3. prowadzenie rejestru uchwał Rady,
4. przekazywanie uchwał Rady, interpelacji, wniosków i zapytań Wójtowi Gminy Raszyn,
5. prowadzenie rejestru interpelacji oraz zapytań radnych,
6. opracowywanie informacji i analiz dotyczących prac Rady Gminy (na zlecenie Przewodniczącego),
7. przygotowywanie posiedzeń komisji i ich obsługa organizacyjna,
8. sporządzanie protokołów posiedzeń z komisji,
9. przygotowywanie i przekazywanie uchwał podjętych przez Radę do organów nadzoru oraz do publikacji,
10. prowadzenie ewidencji wniosków i opinii komisji oraz przekazywanie ich do właściwych jednostek i czuwanie nad ich terminowym załatwianiem,
11. opracowywanie informacji i analiz dotyczących pracy komisji (na zlecenie Przewodniczącego Rady lub komisji),
12. powadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji rozpatrywanych przez Radę Gminy,
13. obsługa kancelaryjno-biurowa Przewodniczącego Rady,
14. organizowanie prac Przewodniczącego Rady, m.in. ustalanie terminarza spotkań i udziału w imprezach,
15. prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych, finansowych i gospodarczych Rady,
16. sporządzanie rozliczenie diet radnych i sołtysów,
17. obsługa wyborów na ławników,
18. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych,
19. obsługa jednostek pomocniczych Gminy,
20. udzielanie informacji publicznej w zakresie dotyczącym pracy Rady Gminy,
21. obsługa jednostek pomocniczych Gminy w tym w szczególności:
- dostarczanie sołtysom materiałów na sesje Rady,
- przeprowadzanie wyborów organów wykonawczych jednostek pomocniczych zarządzanych przez Radę,
- przygotowanie danych w zakresie aktualizacji statutów, zasięgu terytorialnego jednostek pomocniczych o przygotowanie projektów uchwał ww. zakresie;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej działalności jednostek pomocniczych w tym weryfikacja dot. Wydatkowania funduszy sołeckich;
- realizacja zadań związanych z dokumentowaniem stażu pracy pełnienia funkcji sołtysa w tym przygotowanie zaświadczeń.
22. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa.
Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w poniedziałek 8-18, wtorek-czwartek 8-16, piątek 8-14. Wynagrodzenie zasadnicze 5700 zł + dodatek za wysługę lat + inne dodatki.
Miejsce pracy:
Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
URZĄD GMINY RASZYN
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Poziom wykształcenia- minimum średnie. Spełnienie wymogów określonych w art.6 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2024 roku, poz. 1135 ze zm./ określonych dla stanowisk urzędniczych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z artykułem 11 ustęp 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych). W przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2 lata stażu pracy. Nieposzlakowana opinia. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym. Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. Wysoka kultura osobista. Dodatkowe wymagania dla kandydatów: - znajomość programów eSesja, Legislator, Flex, UmowyFV; - praktyczna znajomość systemu Elektronicznego Zarządzenia Dokumentacją (EZD); - umiejętność pracy w zespole; - praca pod presją czasu; - rzetelność, dokładność, obowiązkowość; - umiejętność analitycznego myślenia i sprawnej organizacji pracy; Oferta skierowana zarówno do osób pełnosprawnych jak i niepełnosprawnych oraz osób w wieku emerytalnym. Wytyczne dotyczące aplikowania dostępne na stronie: https://bip.raszyn.pl/kategorie/22-praca-w-urzedzie/artykuly/3593-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-inspektor-glowny-specjalista-w-biurze-rady-i-solectw?lang=PL
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- minimum średnie. Spełnienie wymogów określonych w art.6 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2024 roku, poz. 1135 ze zm./ określonych dla stanowisk urzędniczych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z artykułem 11 ustęp 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych). W przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2 lata stażu pracy. Nieposzlakowana opinia. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym. Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. Wysoka kultura osobista. Dodatkowe wymagania dla kandydatów: - znajomość programów eSesja, Legislator, Flex, UmowyFV; - praktyczna znajomość systemu Elektronicznego Zarządzenia Dokumentacją (EZD); - umiejętność pracy w zespole; - praca pod presją czasu; - rzetelność, dokładność, obowiązkowość; - umiejętność analitycznego myślenia i sprawnej organizacji pracy; Oferta skierowana zarówno do osób pełnosprawnych jak i niepełnosprawnych oraz osób w wieku emerytalnym. Wytyczne dotyczące aplikowania dostępne na stronie: https://bip.raszyn.pl/kategorie/22-praca-w-urzedzie/artykuly/3593-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-inspektor-glowny-specjalista-w-biurze-rady-i-solectw?lang=PL
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marcin Staszewski
Nr telefonu:
22 701 78 13
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
List motywacyjny, Kwestionariusz osobowy*, CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, Oświadczenie o niekaralności Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych*, Kopie świadectw pracy (oraz zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy), Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, Kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów, Zgoda na przetwarzanie danych osobowych*, Klauzula dotyczącą przetwarzanie danych osobowych*. * Formularze na potrzeby postępowań dostępne na stronie https://bip.raszyn.pl/kategorie/21-ogloszenia-o-prace-/artykuly/126-formularze-na-potrzeby-postepowan?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail