StPr/25/1224
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 8 000 PLN
wg kategorii zaszeregowania
Zakres obowiązków:
Pełna treść ogłoszenia:
https://bip.rumia.pl/m,1389,nabory-aktualne.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, w szczególności:
1) prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów placówek oświatowych, budynków komunalnych, budynków publicznych, obiektów rekreacyjno-sportowych i terenów publicznych, w tym m.in.:
a) występowanie o wydanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,
b) występowanie o wydanie pozwoleń na budowę prowadzonych inwestycji i remontów,
c) zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prowadzonych prac inwestycyjnych i remontowych,
d) weryfikacja przedmiarów i kosztorysów inwestorskich oraz ofertowych po przetargach,
2) koordynacja i nadzorowanie przebiegu prowadzonych inwestycji i remontów obiektów oświatowych, komunalnych, budynków publicznych oraz obiektów rekreacyjno-sportowych pod kątem m.in:
a) zgodności z zaplanowanym zakresem prac,
b) terminowości wykonania prac,
3) przygotowywanie umów i zleceń, weryfikacja zgodności faktur z kosztorysami, przedkładanie ich osobie uprawnionej do podjęcia decyzji o zapłacie,
4) uczestniczenie w odbiorach końcowych robót budowlanych, przekazywanie zakończonych inwestycji użytkownikom wraz z dokumentacją oraz sporządzanie dokumentów OT i PT (przyjęcie środków trwałych),
5) udział w przeglądach technicznych w okresie trwania gwarancji,
6) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem materiałów umożliwiających udzielanie zamówień publicznych w sprawach objętych zakresem działania Wydziału, w tym współpraca z Referatem Zamówień Publicznych w zakresie ustalonym w Regulaminie postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Rumi, uczestniczenie w komisjach przetargowych,
7) uczestnictwo w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o środki zewnętrzne, rozliczanie zadań, współpraca w tym zakresie z Wydziałem Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Rumi,
8) przygotowywanie akt do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
9) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej z zakresu spraw realizowanych na zajmowanym stanowisku,
10) prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek zainteresowanego,
11) sporządzanie pism na potrzeby Wydziału,
12) pełnienie zastępstwa za wskazanego przez naczelnika innego pracownika Wydziału Inżynierii Miejskiej w czasie jego nieobecności.
Miejsce pracy:
Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Rumi
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, budowlane
- Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wymagania w zakresie wykształcenia: a) wykształcenie średnie o specjalności technik budownictwa lub b) wykształcenie wyższe o specjalności: budownictwo, inżynieria środowiska, architektura, zarządzanie inżynierskie, energetyka, elektronika lub pokrewne, 6) wymagania w zakresie stażu pracy: a) co najmniej trzyletni staż pracy dla stanowiska Podinspektor z wykształceniem średnim, b) co najmniej trzyletni staż pracy dla stanowiska Inspektora, c) co najmniej czteroletni staż pracy dla stanowiska Głównego Specjalisty, 7) znajomość przepisów prawa w zakresie: a) ustawy Prawo budowlane, b) ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagania dodatkowe: 1) uprawnienia budowlane, sanitarne lub elektryczne umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru, 2) znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego, 3) umiejętność obsługi komputera w środowisku Word i Excel, 4) samodzielność, 5) odporność na stres, 6) umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wymagania w zakresie wykształcenia: a) wykształcenie średnie o specjalności technik budownictwa lub b) wykształcenie wyższe o specjalności: budownictwo, inżynieria środowiska, architektura, zarządzanie inżynierskie, energetyka, elektronika lub pokrewne, 6) wymagania w zakresie stażu pracy: a) co najmniej trzyletni staż pracy dla stanowiska Podinspektor z wykształceniem średnim, b) co najmniej trzyletni staż pracy dla stanowiska Inspektora, c) co najmniej czteroletni staż pracy dla stanowiska Głównego Specjalisty, 7) znajomość przepisów prawa w zakresie: a) ustawy Prawo budowlane, b) ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagania dodatkowe: 1) uprawnienia budowlane, sanitarne lub elektryczne umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru, 2) znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego, 3) umiejętność obsługi komputera w środowisku Word i Excel, 4) samodzielność, 5) odporność na stres, 6) umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopie świadectw pracy, 4) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, 5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 7) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 9) inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych podanych w ogłoszeniu, a w razie braku takich dokumentów, stosowne oświadczenie o ich spełnieniu. Wzory dokumentów wymienionych w pkt 6), 7) i 8) dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rumi na stronie: https://bip.rumia.pl/m,1534,dokumenty-do-pobrania.html. Przewidywany termin zawarcia umowy o pracę wrzesień 2025 r. Umowa o pracę na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na okres trzech miesięcy i umową na czas określony 1 roku. W czasie zatrudnienia w Urzędzie obowiązuje zakaz wykonywania zajęć określonych w art. 30 ustawy o pracownikach samorządowych. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej. W przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Rumi lub przesłać pocztą na adres Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, z dopiskiem: Dotyczy naboru RK.210.20.2025 na wolne stanowisko pracy Podinspektor / Inspektor / Główny specjalista w Wydziale Inżynierii Miejskiej w terminie do dnia 30 lipca 2025 r. włącznie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta