PODINSPEKTOR/INSPEKTOR / STARSZY INSPEKTOR DS. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ K/M

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR / STARSZY INSPEKTOR DS. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 700 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/10149

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 5 700 PLN

Zakres obowiązków:
- Realizacja planów pomocy zaplanowanych przez pracowników socjalnych i zatwierdzanych
przez kierowników działów pomocy środowiskowej,
- Sporządzanie wydruków: decyzji administracyjnych, list płatniczych oraz dokumentów ubezpieczeniowych do ZUS,
- Rozliczanie, w tym w systemach POMOST Std i ST zaplanowanych świadczeń,
- Prowadzenie rejestrów przyznanych świadczeń,
- Sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu realizowanych zadań.
Charakterystyka pracy:
- Sporządzanie w systemie POMOST Std decyzji administracyjnych dotyczących: zasiłków (stałych, okresowych, celowych oraz rządowego programu Posiłek w szkole i w domu) obiadów dla osób dorosłych oraz dzieci, usług opiekuńczych, potwierdzenia prawa do ubezpieczenia zdrowotnego z NFZ
- Sporządzanie list wypłat świadczeń pomocy społecznej.
- Prowadzenie postępowań w zakresie świadczeń usług pogrzebowych.
- Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji w zakresie świadczeń o charakterze socjalnym.
- Przygotowywanie i wysyłanie umów i zasad wzajemnej współpracy z placówkami oświatowymi.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o pomocy społecznej, Ustawa o pracownikach samorządowych .



Miejsce pracy:
Marywilska 44c, 03-042 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st.Warszawy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Pracownik biurowy
  • Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, Dobry kontakt z klientem, doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok
  • Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie - o to stanowisko mogą ubiegać się osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz. 1135), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - dla stanowiska inspektor- wykształcenie wyższe/średnie , staż pracy 3/5 lat, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata, - obsługa komputera, pakietu MS Office i Open Office w stopniu umożliwiającym sporządzanie zestawień i analiz. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe I stopnia - Administracja, Rachunkowość, - obszar doświadczenia Pomoc Społeczna, - efektywność działania, - komunikatywność, - rzetelność, - umiejętność nawiązywania kontaktu z klientem, - umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, - umiejętność pracy zespołowej. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; - list motywacyjny; - kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; - kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy lub doświadczenie zawodowe, jeśli taki wymóg został sformułowany w ogłoszeniu o naborze; - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności; - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz. 1135), - oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (w przypadku danych osobowych innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy Kodeks pracy dołączonych z inicjatywy kandydata), - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o sobie z Krajowego Rejestru Karnego, - Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia dostępnego na stronie internetowej https://opsbialoleka.bip.um.warszawa.pl Termin składania dokumentów: 13.10.2025r. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na n/w adres w terminie do dnia 13.10.2025 r. Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego kompletu dokumentów na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy ul. Marywilska 44C , 03-042 Warszawa z dopiskiem na kopercie: Podinspektor/Inspektor /Starszy Inspektor ds. realizacji świadczeń w Zespole Realizacji Świadczeń i Analiz.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie - o to stanowisko mogą ubiegać się osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz. 1135), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - dla stanowiska inspektor- wykształcenie wyższe/średnie , staż pracy 3/5 lat, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata, - obsługa komputera, pakietu MS Office i Open Office w stopniu umożliwiającym sporządzanie zestawień i analiz. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe I stopnia - Administracja, Rachunkowość, - obszar doświadczenia Pomoc Społeczna, - efektywność działania, - komunikatywność, - rzetelność, - umiejętność nawiązywania kontaktu z klientem, - umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, - umiejętność pracy zespołowej. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; - list motywacyjny; - kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; - kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy lub doświadczenie zawodowe, jeśli taki wymóg został sformułowany w ogłoszeniu o naborze; - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności; - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz. 1135), - oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (w przypadku danych osobowych innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy Kodeks pracy dołączonych z inicjatywy kandydata), - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o sobie z Krajowego Rejestru Karnego, - Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia dostępnego na stronie internetowej https://opsbialoleka.bip.um.warszawa.pl Termin składania dokumentów: 13.10.2025r. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na n/w adres w terminie do dnia 13.10.2025 r. Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego kompletu dokumentów na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy ul. Marywilska 44C , 03-042 Warszawa z dopiskiem na kopercie: Podinspektor/Inspektor /Starszy Inspektor ds. realizacji świadczeń w Zespole Realizacji Świadczeń i Analiz.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Dagmara Folman

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; - list motywacyjny; - kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; - kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy lub doświadczenie zawodowe, jeśli taki wymóg został sformułowany w ogłoszeniu o naborze; - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności; - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz. 1135), - oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (w przypadku danych osobowych innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy Kodeks pracy dołączonych z inicjatywy kandydata), - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o sobie z Krajowego Rejestru Karnego, - Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia dostępnego na stronie internetowej https://opsbialoleka.bip.um.warszawa.pl

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 02.10.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 326302
Udostępnij:
Dodano: 02.10.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 326302

Zobacz inne oferty

Do góry