StPr/24/13763
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 do 6 266 PLN
Wysokość proponowanego wynagrodzenia brutto: przedział wynagrodzenia zasadniczego dla stanowiska podinspektor: 5.200 zł - 5.400 zł mies., inspektor: 5.400 zł - 5.719 zł, starszy inspektor: 6.000 zł - 6.266 zł + dodatek stażowy 5-20%, dodatek motywacyjny po 3 miesiącach pracy, tzw. 13-tka, fundusz socjalny.
Zakres obowiązków:
Główne odpowiedzialności:
1) Obsługa kancelaryjno-biurowa: prowadzenie kancelarii, obsługa interesantów i udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych.
2) Obsługa składnicy akt.
3) Archiwizowanie dokumentacji.
4) Terminowe wysyłanie korespondencji.
5) Prawidłowe prowadzenie księgi kancelaryjnej i rejestrów zgodnie z instrukcja kancelaryjną.
6) Terminowe i merytoryczne załatwienie spraw, zgodnie z przepisami.
7) Przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy:
Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pracownik biurowy
- Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.1135)1, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie wyższe, staż pracy 4 lata, doświadczenia zawodowe minimum 3 lata dla stanowiska starszego inspektora, - wykształcenie wyższe/ średnie, staż pracy 3 lata/ 5 lat, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata dla stanowiska inspektor, - wykształcenie wyższe/ średnie, staż pracy 0/ 3 lata, doświadczenie zawodowe minimum 1 rok dla stanowiska podinspektor, - ukończony kurs Kancelaryjno-archiwalny I stopnia. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość regulacji prawnych: aktualnych przepisów dot. archiwizacji, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o finansach publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, 2. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, 3. pożądane kompetencje: samodzielność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość. Wymagane dokumenty: 1. podpisany odręcznie Formularz osoby ubiegającej się o zatrudnienie 2. w przypadku zakwalifikowania do II etapu rekrutacji kandydaci zobowiązani są dostarczyć do wglądu dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu, 3. Kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz.1135) zobowiązani są dostarczyć do wglądu dokument potwierdzający niepełnosprawność, 4. osoba wybrana do zatrudnienia zobowiązana będzie dostarczyć przed nawiązaniem stosunku pracy aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz jej dane zostaną sprawdzone, czy widnieją w Rejestrze Osób Skazanych za Przestępstwa na Tle Seksualnym. Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie wypełnionego Formularza w terminie do dnia 25.11.2024 r. do godziny 16.00 (data wpływu do Ośrodka). Dokumenty złożone w sposób niezgodny z wymaganiami ogłoszenia o naborze nie będą rozpatrywane, a kandydat nie będzie dopuszczony do dalszego etapu rekrutacji. Dokumenty można przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa z dopiskiem na kopercie: Podinspektor/ Inspektor/ Starszy inspektor w Dziale Administracyjno-Gospodarczym nr 16/2024 lub złożyć osobiście w kancelarii Ośrodka pok. nr 7 (adres jw.) lub przesłać w formie skanów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] Szczegółowe informacje w załączonym ogłoszeniu, dostępne również na stronie internetowej Ośrodka zoliborz.um.warszawa.pl/waw/opszoliborz
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.1135)1, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie wyższe, staż pracy 4 lata, doświadczenia zawodowe minimum 3 lata dla stanowiska starszego inspektora, - wykształcenie wyższe/ średnie, staż pracy 3 lata/ 5 lat, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata dla stanowiska inspektor, - wykształcenie wyższe/ średnie, staż pracy 0/ 3 lata, doświadczenie zawodowe minimum 1 rok dla stanowiska podinspektor, - ukończony kurs Kancelaryjno-archiwalny I stopnia. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość regulacji prawnych: aktualnych przepisów dot. archiwizacji, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o finansach publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, 2. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, 3. pożądane kompetencje: samodzielność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość. Wymagane dokumenty: 1. podpisany odręcznie Formularz osoby ubiegającej się o zatrudnienie 2. w przypadku zakwalifikowania do II etapu rekrutacji kandydaci zobowiązani są dostarczyć do wglądu dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu, 3. Kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz.1135) zobowiązani są dostarczyć do wglądu dokument potwierdzający niepełnosprawność, 4. osoba wybrana do zatrudnienia zobowiązana będzie dostarczyć przed nawiązaniem stosunku pracy aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz jej dane zostaną sprawdzone, czy widnieją w Rejestrze Osób Skazanych za Przestępstwa na Tle Seksualnym. Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie wypełnionego Formularza w terminie do dnia 25.11.2024 r. do godziny 16.00 (data wpływu do Ośrodka). Dokumenty złożone w sposób niezgodny z wymaganiami ogłoszenia o naborze nie będą rozpatrywane, a kandydat nie będzie dopuszczony do dalszego etapu rekrutacji. Dokumenty można przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa z dopiskiem na kopercie: Podinspektor/ Inspektor/ Starszy inspektor w Dziale Administracyjno-Gospodarczym nr 16/2024 lub złożyć osobiście w kancelarii Ośrodka pok. nr 7 (adres jw.) lub przesłać w formie skanów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] Szczegółowe informacje w załączonym ogłoszeniu, dostępne również na stronie internetowej Ośrodka zoliborz.um.warszawa.pl/waw/opszoliborz
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje w załączonym ogłoszeniu, dostępne również na stronie internetowej Ośrodka zoliborz.um.warszawa.pl/waw/opszoliborz
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny