StPr/25/2407
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 7 000 PLN
Pierwsza umowa na 6 miesięcy Praca w budynku: Dworca Lublin ul. Nałęczowska 14
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie dochodów;
2. bieżąca analiza rozrachunków;
3. dekretowanie dokumentów księgowych;
4. wystawianie upomnień i wezwań do zapłaty;
5. naliczanie odsetek od nieterminowo regulowanych należności;
6. sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych;
7. sprawdzenie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
8. analiza sald kont na koniec każdego miesiąca;
9. potwierdzanie sald z kontrahentami;
10. weryfikacja sald kont na koniec każdego roku obrotowego;
11. odprowadzanie zrealizowanych dochodów na rachunek Gminy Lublin;
12. dokonywanie zwrotów środków z rachunków bieżących dochodów ZDiTM;
13. sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych i w zakresie operacji finansowych oraz przygotowania danych do opracowania analiz;
14. sporządzanie sprawozdań o zaległościach przedsiębiorców we wpłatach świadczeń należnych na rzecz sektora finansów publicznych;
15. przygotowywanie pism z zakresu realizowanych zadań;
16. wystawianie faktur, not księgowych w zakresie realizowanych zadań;
17. sporządzanie informacji związanych z zadaniami wydziału wymaganych przez organy kontrolne oraz instytucje zewnętrzne;
18. przekazywanie do sekcji ds. opłaty dodatkowej i windykacji należności dokumentów i informacji niezbędnych do wszczęcia postępowania egzekucyjnego;
19. Wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez Naczelnika Wydziału, Głównego Księgowego, Zastępcę Dyrektora lub Dyrektora.
Szczegółowe informacje o naborze pod linikem:
https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/
Miejsce pracy:
Nałęczowska 14, 20-718 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W LUBLINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Umiejętności ZNAJOMOŚĆ ZASAD FUNKCJONOWANIA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ ( W TYM USTAWY O SAMORZĄDZIE GMINNYM I O SAMORZĄDZIE POWIATOWYM, USTAWY O PRACOWNIKACH SAMORZĄDOWYCH, O RACHUNKOWOŚCI, O FINANSACH PUBLICZNYCH, KPA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W ZAKRESIE PAKIET BIUROWY OPEPFFICE, POCZTA ELEKTRONICZNA, INTERNET, DODATKOWO MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNEK FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ LUB EKONOMIA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU KSAT 2000i LUB INNEGO PROGRAMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO. Doświadczenie zawodowe (okres) - DLA STANOWISKA PODINSPEKTOR PRZY WYKSZTAŁCENIU ŚREDNIM WYMAGANY MIN. 3 LETNI STAŻ PRACY, PRZY WYKSZTAŁCENIU WYŻSZYM STAŻ PRACY NIE JEST WYMAGANY - DLA STANOWISKA INSPEKTOR PRZY WYKSZTAŁCENIU ŚREDNIM WYMAGANY MIN. 5 LETNI STAŻ PRACY, PRZY WYKSZTAŁCENIU WYŻSZYM STAŻ PRACY MIN. 3 LATA Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia, tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Informacje dodatkowe: W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie ul. Nałęczowska 14, pok.133, 20-701 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: PODINSPEKTOR / INSPEKTOR - Wieloosobowe stanowisko pracy ds. księgowości dochodów, Wydział Księgowości Dochodów w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze lub złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /ztm_lublin/SkrytkaESP lub adres do edoręczeń AE:PL-19097-19032-FTJSC-23 z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/ oraz na tablicach ogłoszeniowych w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie na okres co najmniej 3 miesięcy.
Inne wymagania:
Umiejętności ZNAJOMOŚĆ ZASAD FUNKCJONOWANIA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ ( W TYM USTAWY O SAMORZĄDZIE GMINNYM I O SAMORZĄDZIE POWIATOWYM, USTAWY O PRACOWNIKACH SAMORZĄDOWYCH, O RACHUNKOWOŚCI, O FINANSACH PUBLICZNYCH, KPA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W ZAKRESIE PAKIET BIUROWY OPEPFFICE, POCZTA ELEKTRONICZNA, INTERNET, DODATKOWO MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNEK FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ LUB EKONOMIA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU KSAT 2000i LUB INNEGO PROGRAMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO. Doświadczenie zawodowe (okres) - DLA STANOWISKA PODINSPEKTOR PRZY WYKSZTAŁCENIU ŚREDNIM WYMAGANY MIN. 3 LETNI STAŻ PRACY, PRZY WYKSZTAŁCENIU WYŻSZYM STAŻ PRACY NIE JEST WYMAGANY - DLA STANOWISKA INSPEKTOR PRZY WYKSZTAŁCENIU ŚREDNIM WYMAGANY MIN. 5 LETNI STAŻ PRACY, PRZY WYKSZTAŁCENIU WYŻSZYM STAŻ PRACY MIN. 3 LATA Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia, tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Informacje dodatkowe: W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie ul. Nałęczowska 14, pok.133, 20-701 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: PODINSPEKTOR / INSPEKTOR - Wieloosobowe stanowisko pracy ds. księgowości dochodów, Wydział Księgowości Dochodów w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze lub złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /ztm_lublin/SkrytkaESP lub adres do edoręczeń AE:PL-19097-19032-FTJSC-23 z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/ oraz na tablicach ogłoszeniowych w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie na okres co najmniej 3 miesięcy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Gorczyca
Nr telefonu:
783 220 004
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: niezbędne: 1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 3. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem; 4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie średnie lub wyższe; 5. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy (o ile kandydat posiada); 6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego LUB umyślne przestępstwo skarbowe; 9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10. klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzona własnoręcznym podpisem. dodatkowe: 1. kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe kierunek: finanse i rachunkowość lub ekonomia. Wzory ww. oświadczeń, klauzula informacyjna, kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są w zakładce WZÓR OŚWIADCZEŃ DO NABORU PLIKI DO POBRANIA https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook