StPr/2025-10-23/2012
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
1. Wymiar zatrudnienia 1 etatu. 2. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art. 16 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. 3. Miejsce pracy siedziba Urzędu Gminy Czernichów, ul. Gminna 1, 32-070 Czernichów (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych). 4. Wynagrodzenie w zależności od kwalifikacji i stażu pracy, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych i regulaminem wynagradzania w Urzędzie Gminy Czernichów. 5. Przewidywane zatrudnienie niezwłocznie po rozstrzygnięciu naboru.
Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie spraw związanych z lokalnym transportem zbiorowym.
2.Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości do zasobu.
3.Prowadzenie gminnego zasobu nieruchomości.
4.Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na własność gminy.
5.Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub Wójta.
https://bip.malopolska.pl/ugczernichow,a,2740344,zarzadzenie-nr-ug232025-wojta-gminy-czernichow-z-dnia-19-wrzesnia-2025-r-w-sprawie-ogloszenia-naboru.html
Miejsce pracy:
Gminna 1, 32-070 Czernichów, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY CZERNICHÓW
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
- Wymagania niezbędne: 1. Formalne: 1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), 2) wykształcenie: wyższe techniczne, 3) doświadczenie zawodowe: minimum 2 letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, 4) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o publicznym transporcie zbiorowym, o transporcie drogowym, o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego, o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków, Kodeks postępowania administracyjnego, 5) prawo jazdy kat. B, 6) umiejętność biegłego posługiwania się komputerem w środowisku Windows (pakiet MS Office, Internet i urządzeń biurowych). II. Wymagania dodatkowe: 1.Znajomość programów do prowadzenia zasobu nieruchomości. 2.Dodatkowe kursy i szkolenia zawodowe o profilu zgodnym z zakresem obowiązków. 3.Praktyczna umiejętność stosowania przepisów prawa. 4.Umiejętność prowadzenia negocjacji. 5.Wysoka motywacja do pracy. 6.Odporność na stres. 7.Rzetelność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. 8.Umiejętność redagowania pism. 9.Elastyczność, mobilność, gotowość do pracy w terenie.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Formalne: 1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), 2) wykształcenie: wyższe techniczne, 3) doświadczenie zawodowe: minimum 2 letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, 4) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o publicznym transporcie zbiorowym, o transporcie drogowym, o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego, o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków, Kodeks postępowania administracyjnego, 5) prawo jazdy kat. B, 6) umiejętność biegłego posługiwania się komputerem w środowisku Windows (pakiet MS Office, Internet i urządzeń biurowych). II. Wymagania dodatkowe: 1.Znajomość programów do prowadzenia zasobu nieruchomości. 2.Dodatkowe kursy i szkolenia zawodowe o profilu zgodnym z zakresem obowiązków. 3.Praktyczna umiejętność stosowania przepisów prawa. 4.Umiejętność prowadzenia negocjacji. 5.Wysoka motywacja do pracy. 6.Odporność na stres. 7.Rzetelność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. 8.Umiejętność redagowania pism. 9.Elastyczność, mobilność, gotowość do pracy w terenie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Beata Kopacz
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny, zawierający aktualny adres do korespondencji i nr telefonu (dodatkowo adres e-mail) niezbędne do zawiadomienia kandydata o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu. 2. Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w pkt. I. 3. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesu rekrutacji (wzór do pobrania). 4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania). 5. Oświadczenie o zapoznaniu się z Wewnętrzną procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (wzór do pobrania). 6. Oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą przyjmowania zgłoszeń zewnętrznych oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Gminy Czernichów (wzór do pobrania). 7. Kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie. 8. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, staże, praktyki. 9. Kopie dyplomów i zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp. Dokumenty wymienione w pkt. IV pkt. 1-6 winny być opatrzone podpisem kandydata. W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń albo tłumacza przysięgłego. W przypadku, gdy kandydat jest pracownikiem Urzędu Gminy Czernichów, nie jest wymagane przedkładanie kopii dokumentów wymienionych w pkt IV. 7-9, jeśli znajdują się one w jego aktach osobowych, a kandydat upoważni członków komisji konkursowej do wglądu w akta w zakresie niezbędnym do ich zweryfikowania składając stosowne upoważnienie.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - 1. Oferty w formie pisemnej należy złożyć w zaklejonej kopercie opatrzonej adnotacją: NABÓR.7.2025.GMP w Urzędzie Gminy Czernichów Biuro Obsługi Klienta albo przesłać na adres: ul. Gminna 1, 32-070 Czernichów lub przesłać w formie elektronicznej na skrzynkę podawczą e-PUAP w terminie do dnia 31 października 2025 r. do godziny 12.00 (decyduje termin faktycznego wpływu do urzędu). 2. Oferty złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu. 3. Oferty niekompletne lub nie spełniające wymagań niezbędnych zostaną odrzucone. 4. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania zostaną powiadomieni w formie telefonicznej o miejscu i czasie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych i/lub testu umiejętności. 5. Oferty niewykorzystane z wyjątkiem listu motywacyjnego, w zależności od dyspozycji kandydata, zostaną mu zwrócone lub komisyjnie zniszczone. Zastrzega się możliwości odwołania naboru bez podawania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czernichów.

Zaloguj się przez Facebook