StPr/25/5151
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 643 do 5 946 PLN
Informacje dodatkowe 1.Miejsce pracy Wydział Organizacyjno-Techniczny ul. Leczkowa 1A 2.Czas pracy - poniedziałek, wtorek, czwartek w godzinach od 7:30 do 15:30, środa w godzinach od 8:00 do 17:00, piątek w godzinach od 7:30 do 14:30 3.Oferowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 5 643 zł do 5 946 zł + 1000 zł dodatek motywacyjny + wysługa lat (ostateczna kwota uzależniona jest od posiadanego doświadczenia i kompetencji).
Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie sekretariatu Dyrektora lub Zastępców Dyrektora, w tym prowadzenie prac administracyjno-biurowych.
2.Przygotowywanie korespondencji służbowej i okolicznościowej.
3.Przygotowywanie i obsługa spotkań odbywających się u Dyrektora lub Zastępców Dyrektora.
4.Prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora lub Zastępców Dyrektora.
5.Współpraca z sekretariatami Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza i Skarbnika Miasta, właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego oraz Biurem Rady Miasta Gdańska w zakresie interwencji, skarg, wniosków i interpelacji i innych powierzonych zadań.
6.Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie interwencji, skarg, wniosków, interpelacji i innych powierzonych zadań.
7.Przyjmowanie skarg i wniosków wnoszonych ustnie.
8.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora lub przełożonego
a nie objętych zakresem czynności.
Miejsce pracy:
Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne Wykształcenie: 1)średnie - w przypadku stanowiska podinspektora wymagany jest co najmniej 3-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 5-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie. 2)wyższe - dla stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany (jednakże, gdy kandydat posiada staż pracy we wskazanym w obowiązkach zakresie, to należy dołączyć dokumenty poświadczające ten fakt), w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 3-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie. Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji własnej pracy. Sumienność, dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie oraz wysoka kultura osobista. Wymagania dodatkowe Mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku. Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów pakietu MS Office. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych. Znajomość ustaw o samorządzie gminnym i powiatowym. Znajomość ustawy o pomocy społecznej. Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej. Umiejętność samodzielnego planowania i organizowania własnej pracy.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne Wykształcenie: 1)średnie - w przypadku stanowiska podinspektora wymagany jest co najmniej 3-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 5-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie. 2)wyższe - dla stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany (jednakże, gdy kandydat posiada staż pracy we wskazanym w obowiązkach zakresie, to należy dołączyć dokumenty poświadczające ten fakt), w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 3-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie. Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji własnej pracy. Sumienność, dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie oraz wysoka kultura osobista. Wymagania dodatkowe Mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku. Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów pakietu MS Office. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych. Znajomość ustaw o samorządzie gminnym i powiatowym. Znajomość ustawy o pomocy społecznej. Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej. Umiejętność samodzielnego planowania i organizowania własnej pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1.List motywacyjny. 2.Aktualne cv (z adresem e-mail - jeśli kandydat posiada lub numerem telefonu). 3.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 4.Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje (w tym świadectw, dyplomów ukończenia studiów, itp.). 5.Kserokopie poświadczające przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectw pracy, zaświadczenie od obecnego pracodawcy potwierdzające staż pracy, itp.). 6.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 7.Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii. 8.Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 9.Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych Oświadczenia, zgoda na przetwarzanie danych osobowych i kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie internetowej www.bip.mopr.gda.pl. Wszystkie oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem i datą. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do 09.07.2025 r. w Kancelarii Ośrodka lub korespondencyjnie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Konrada Leczkowa 1A 80-432 Gdańsk. Kopertę należy opatrzyć dopiskiem Nabór - stanowisko podinspektor/inspektor WOT. Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę wpływu dokumentów pod wskazany adres. Oferty, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszych czynnościach związanych z procesem rekrutacji. https://www.bip.mopr.gda.pl/upload/plik,20250626132426,ogloszenie.pdf
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny