StPr/25/7440
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 643 do 6 705 PLN
Oferowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 5 643 zł do 6 705 zł + wysługa lat + 1.000 zł dodatek motywacyjny zgodnie z Uchwałą nr 62 Rady Ministrów z 19.06.2024r. (ostateczna kwota uzależniona jest od posiadanego doświadczenia i kompetencji).
Zakres obowiązków:
1.Realizacja planu wydatków, w szczególności wprowadzanie umów/wniosków zaangażowania, akceptacja finansowa, wprowadzanie danych z dokumentów księgowych w systemie OTAGO dla obsługiwanych komórek;
2.Współudział przy obsłudze zadań realizowanych przez organizacje pozarządowe
w zakresie planowanych i realizowanych wydatków;
3.Bieżący monitoring planu finansowego oraz realizacji wydatków, w tym dotacji
z budżetu państwa, wypłacanych i zwracanych zasiłków;
4.Współudział przy tworzeniu planu finansowego na przyszłe lata;
5.Opracowywanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych i itp.
Miejsce pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku, Samodzielny Referat Ekonomiczny ul. Konrada Leczkowa 1A
Czas pracy poniedziałek, wtorek, czwartek 7:30 do 15:30, środa 8:00 do 17:00, piątek 7:30 do 14:30
Miejsce pracy:
Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne Wykształcenie: 1) średnie - w przypadku stanowiska podinspektora wymagany jest co najmniej 3-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 5-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie 2) wyższe - dla stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany (jednakże, gdy kandydat posiada staż pracy we wskazanym w obowiązkach zakresie, to należy dołączyć dokumenty poświadczające ten fakt), w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 3-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku stanowiska starszego inspektora wymagany jest co najmniej 4-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, dla stanowiska specjalisty staż pracy nie jest wymagany do zakwalifikowania się do kolejnego etapu naboru (jednakże, gdy kandydat posiada jakikolwiek staż pracy, to należy dołączyć dokumenty poświadczające ten fakt), Znajomość obsługi komputera, w tym biegła obsługa pakietu MS Office, Umiejętność analitycznego myślenia, Znajomość ustawy o finansach publicznych w podstawowym zakresie dot. jednostek samorządu terytorialnego, Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Wymagania dodatkowe Doskonała organizacja pracy własnej i umiejętność pracy zespołowej Rzetelność i odpowiedzialność Bardzo dobra komunikatywność Umiejętność pracy pod presją czasu
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne Wykształcenie: 1) średnie - w przypadku stanowiska podinspektora wymagany jest co najmniej 3-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 5-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie 2) wyższe - dla stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany (jednakże, gdy kandydat posiada staż pracy we wskazanym w obowiązkach zakresie, to należy dołączyć dokumenty poświadczające ten fakt), w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 3-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku stanowiska starszego inspektora wymagany jest co najmniej 4-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, dla stanowiska specjalisty staż pracy nie jest wymagany do zakwalifikowania się do kolejnego etapu naboru (jednakże, gdy kandydat posiada jakikolwiek staż pracy, to należy dołączyć dokumenty poświadczające ten fakt), Znajomość obsługi komputera, w tym biegła obsługa pakietu MS Office, Umiejętność analitycznego myślenia, Znajomość ustawy o finansach publicznych w podstawowym zakresie dot. jednostek samorządu terytorialnego, Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Wymagania dodatkowe Doskonała organizacja pracy własnej i umiejętność pracy zespołowej Rzetelność i odpowiedzialność Bardzo dobra komunikatywność Umiejętność pracy pod presją czasu
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1.List motywacyjny 2.Aktualne cv (z adresem e-mail - jeśli kandydat posiada lub numerem telefonu) 3.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 4.Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje (w tym świadectw, dyplomów ukończenia studiów, itp.) 5.Kserokopie poświadczające przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectw pracy, zaświadczenie od obecnego pracodawcy potwierdzające staż pracy, itp.) 6.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych 7.Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii 8.Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 9.Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych Oświadczenia, zgoda na przetwarzanie danych osobowych i kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Wszystkie oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem i datą. Termin i miejsce składania dokumentów Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do 29.09.2025 r. w Kancelarii Ośrodka lub korespondencyjnie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Konrada Leczkowa 1A 80-432 Gdańsk. Kopertę należy opatrzyć dopiskiem Nabór stanowisko podinspektor(ka)/inspektor(ka)/starszy(a) inspektor(ka)/specjalista(ka) SAMRE. Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę wpływu dokumentów pod wskazany adres. Oferty, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszych czynnościach związanych z procesem rekrutacji. W przypadku dużej liczby ofert przewidziany jest etap pisemnego testu z wiedzy merytorycznej.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta