StPr/25/1027
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
pierwsza umowa na czas określony, nie dłuższy niż 6 m-cy z możliwością przedłużenia
Zakres obowiązków:
1.Wykonywanie zadań z zakresu obronności i bezpieczeństwa publicznego wymaganych na poziomie Departamentu Polityki Regionalnej, zwany dalej Departamentem.
2.Prowadzenie spraw związanych z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001.
3.Obsługa kancelaryjna Departamentu.
4.Obsługa obiegu dokumentów wytwarzanych w Departamencie.
5.Prowadzenie kalendarza spotkań, wydarzeń kierownictwa Departamentu.
6.Prowadzenie ewidencji środków majątkowych Departamentu oraz czynności związanych z rozliczaniem inwentaryzacji.
7.Przygotowywanie zapotrzebowania na materiały biurowe dla Departamentu.
8.Archiwizowanie, przygotowywanie dokumentacji kancelaryjnej, organizacja przekazywania dokumentacji Departamentu do archiwum zakładowego.
9.Prowadzenie spraw delegacji krajowych i zagranicznych podróży służbowych oraz wyjazdów szkoleniowych kierownictwa Departamentu.
Godziny pracy:pn. 8:00-16:00, wt.-pt. 7:30-15:30
Miejsce pracy:
Kościuszki 89/91, 10-554 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- a.Wymagania niezbędne: 1.Wykształcenie wyższe magisterskie; 2.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 3.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku; 5.Nieposzlakowana opinia; 6.Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b.Wymagania dodatkowe: 1.Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2.Wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku administracja; 3.Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; 4.Znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego; 5.Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 6.Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości; 7.Umiejętność i łatwość redagowania tekstów tzw. lekkie pióro; 8.Umiejętność pracy w zespole; 9.Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych; 10.Umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych; 11.Komunikatywność, sprawność działania.
Inne wymagania:
a.Wymagania niezbędne: 1.Wykształcenie wyższe magisterskie; 2.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 3.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku; 5.Nieposzlakowana opinia; 6.Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b.Wymagania dodatkowe: 1.Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2.Wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku administracja; 3.Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; 4.Znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego; 5.Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 6.Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości; 7.Umiejętność i łatwość redagowania tekstów tzw. lekkie pióro; 8.Umiejętność pracy w zespole; 9.Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych; 10.Umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych; 11.Komunikatywność, sprawność działania.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Petrusewicz
Nr telefonu:
895219588
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1.List motywacyjny (własnoręcznie podpisany). 2.Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu); 3.Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie; 4.Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisany); 5.Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*; 6.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*; 7.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*; 8.Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*; 9.Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*; 10.Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane). 11.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisana). *Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane). VI. Dokumenty dodatkowe: 1.Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach; 2.Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook