StPr/25/1386
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
1)Rejestrowanie pojazdów.
2)Kierowanie pojazdów na dodatkowe badania techniczne.
3)Wyrejestrowywanie pojazdów.
4)Wydawanie dokumentów rejestracyjnych, wtórników tablic i dokumentów.
5)Przyjmowanie zgłoszeń o zmianach dotyczących pojazdów.
6)Wprowadzanie zmian zapisów w dowodach rejestracyjnych.
7)Potwierdzanie danych pojazdów.
8)Prowadzenie gospodarki tablicami rejestracyjnymi.
Pełna treść ogłoszenia zamieszczona jest na stronie internetowej www.powiat.bielsko.pl w BIP w zakładce Rekrutacja (Zarządzenie Starosty).
Miejsce pracy:
Plac Jana Pawła II 4/5, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE w Bielsku-Białej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
- 1.Wymagania niezbędne: -wykształcenie wyższe administracyjne, -staż pracy minimum 4 lat w zakresie obsługi klienta zewnętrznego, -wymagana wiedza specjalistyczna: znajomość przepisów z zakresu rejestracji pojazdów, znajomość podstawowych pojęć technicznych związanych z eksploatacją pojazdów, -znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, -znajomość ustawy o pracownikach samorządowych -obywatelstwo polskie, -posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, -brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -nieposzlakowana opinia. 2 Wymagania dodatkowe: -podstawowa znajomość pracy w systemie POJAZD, -sumienność, -komunikatywność, -rzetelność, -umiejętność pracy z klientem zewnętrznym i pracy w zespole oraz radzenia sobie z trudnymi, nieprzewidywalnymi sytuacjami
Inne wymagania:
1.Wymagania niezbędne: -wykształcenie wyższe administracyjne, -staż pracy minimum 4 lat w zakresie obsługi klienta zewnętrznego, -wymagana wiedza specjalistyczna: znajomość przepisów z zakresu rejestracji pojazdów, znajomość podstawowych pojęć technicznych związanych z eksploatacją pojazdów, -znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, -znajomość ustawy o pracownikach samorządowych -obywatelstwo polskie, -posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, -brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -nieposzlakowana opinia. 2 Wymagania dodatkowe: -podstawowa znajomość pracy w systemie POJAZD, -sumienność, -komunikatywność, -rzetelność, -umiejętność pracy z klientem zewnętrznym i pracy w zespole oraz radzenia sobie z trudnymi, nieprzewidywalnymi sytuacjami
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sylwia Tomiak
Nr telefonu:
338136866
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała ul. Piastowska 40, sekretariat Wydziału Organizacji i Nadzoru (pok. 101) w godzinach pracy urzędu lub przesłać pocztą na w.w. adres w terminie do dnia 01.12.2025r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu (ON.2110.5.2025.TS) Wykaz wymaganych dokumentów zamieszczony jest na stronie internetowej www.powiat.bielsko.pl w BIP w zakładce Rekrutacja (Zarządzenie Starosty)
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook