StPr/25/2106
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
wynagrodzenie zasadnicze co najmniej 5500 zł brutto
Zakres obowiązków:
Ogłoszenie o pracy zostało zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej- http://bip.um.ustka.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Siedzibie Urzędu Miasta Ustka.
Zakres obowiązków:
1) Przygotowanie i prowadzenie postępowań w zakresie:
a) regulowania stanów prawnych nieruchomości,
b) wydzierżawiania (w szczególności nieruchomości rolnych) oraz wynajmowania
i użyczania pozostałych nieruchomości gminnych,
c) naliczania odszkodowań za bezumowne korzystanie z nieruchomości gminnych.
2) Współpraca przy prowadzeniu całokształtu spraw związanych z dzierżawą lokalizacji sezonowych.
3) Współpraca w zakresie prowadzenia ewidencji składników mienia Gminy.
4) Udział w komisji przetargowej zbywanie i wydzierżawianie nieruchomości należących do Gminy.
5) Sprawowanie zastępstwa współpracowników wydziału, zgodnie ze wskazaniem Naczelnika Wydziału.
6) Prowadzenie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
7) Sporządzanie sprawozdań i zestawień w zakresie przydzielonych zadań.
8) Udział w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału.
9) Sporządzanie projektów uchwał, zarządzeń, dokumentów i innych materiałów w zakresie przydzielonych zadań.
Miejsce pracy:
Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Ustka
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe lub średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie z zakresu gospodarki lub zarządzania nieruchomościami (lub pokrewne), prawa, administracji, doświadczenie zawodowe w pracy samorządowej, znajomość regulacji prawnych z zakresu Kodeksu cywilnego (szczególnie w części dot. mienia, umów, formy czynności prawnych, oświadczeń woli, własności i innych praw rzeczowych), ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe lub średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie z zakresu gospodarki lub zarządzania nieruchomościami (lub pokrewne), prawa, administracji, doświadczenie zawodowe w pracy samorządowej, znajomość regulacji prawnych z zakresu Kodeksu cywilnego (szczególnie w części dot. mienia, umów, formy czynności prawnych, oświadczeń woli, własności i innych praw rzeczowych), ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Szewczyk
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 3) kopie dokumentów potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub oświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, 4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, odbyte szkolenia oraz posiadane umiejętności i uprawnienia, 5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, 6) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, 7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. 7. Termin i miejsce składania dokumentów: Oferty należy składać w kopercie z adnotacją Nabór na Inspektora GN ": w Urzędzie Miasta Ustka Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na powyższy adres. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 25 listopada 2025 r. Dokumenty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane i nastąpi rozstrzygnięcie naboru. Liczy się data wpływu do Urzędu. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154309, 59 8154331
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook