PODINSPEKTOR/PODINSPEKTORKA DS. ORGANIZACYJNYCH W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE MIASTA OLSZTYNA

PODINSPEKTOR/PODINSPEKTORKA DS. ORGANIZACYJNYCH W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE MIASTA OLSZTYNA

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 840 - 6 100 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1292

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 840 do 6 100 PLN
pierwsza umowa na okres 6 m-cy z możliwościa przedłużenia, wysokość wynagrodzenia (kwota brutto): PODINSPEKTOR /PODINSPEKTORKA: 4840 zł - 6100 zł wynagrodzenia zasadniczego

Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie kalendarium zajęć i spotkań Kierownika USC.
2.Obsługa spotkań organizowanych przez Kierownika USC lub Zastępców Kierownika.
3.Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej wpływającej i wychodzącej z Urzędu Stanu Cywilnego.
4.Przekazywanie pracownikom w formie elektronicznej - w systemie Mdok lub w formie papierowej zadekretowaną przez Kierownika USC lub Zastępców Kierownika korespondencję.
5.Prowadzenie statystyki dotyczącą ilości spraw realizowanych przez USC.
6.Udzielanie informacji z zakresu spraw realizowanych przez USC, a w razie potrzeby kierowanie interesantów do pracowników merytorycznych.
7.Utrzymywanie w stałej aktualności zbioru informacji dotyczących pracowników USC tj. numer telefonu, numer pokoju, poprzez zgłoszenie do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta.
8.Prowadzenie spraw dotyczące przygotowania i aktualizacji zakresów obowiązków, upoważnień i pełnomocnictw pracowników USC.
9.Przygotowywanie i powadzenie listy obecności pracowników USC.
10.Zaopatrywanie pracowników USC w materiały biurowe, druki, pieczęci urzędowe i pieczątki imienne.
11.Rejestrowanie zgłoszeń i prowadzenie, spraw związanych z organizacją uroczystości:
- jubileuszu 50-lecia pożycia małżeńskiego mieszkańców
Olsztyna,
- jubileuszu 100 urodzin,
12.Aktualizacja, rejestru PESEL przez usuwanie rozbieżności i nanoszenie zmian stanu cywilnego.
13.Nanoszenie, przypisków w aktach urodzeń, małżeństw i zgonów,
14.Migracja, pod nadzorem, aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych ŹRÓDŁO,
15.Wysyłanie zleceń do Systemu Rejestrów Państwowych ŹRÓDŁO niezbędnych do realizacji wniosków migracji aktów stanu cywilnego przechowywanych w innych urzędach stanu cywilnego.

Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00

Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Olsztyna

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie. Wykształcenie średnie lub wyższe. Co najmniej 3 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego. Znajomość przepisów prawa: - Prawo o aktach stanu cywilnego, - Kodeks rodzinny i opiekuńczy, - Kodeks postępowania administracyjnego, - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie przenoszenia aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie nadania lub zmiany numeru PESEL. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. Co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie. Wykształcenie średnie lub wyższe. Co najmniej 3 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego. Znajomość przepisów prawa: - Prawo o aktach stanu cywilnego, - Kodeks rodzinny i opiekuńczy, - Kodeks postępowania administracyjnego, - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie przenoszenia aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie nadania lub zmiany numeru PESEL. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. Co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
89 50 60 272

Wymagane dokumenty:
List motywacyjny. C.V. Skan lub zdjęcie dokumentów potwierdzających wykształcenie. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających co najmniej 3 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego (świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu). Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 26.11.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 356413
Udostępnij:
Dodano: 26.11.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 356413

Zobacz inne oferty

30,50 PLNbrutto
Nowe
Grajewo
30,50 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Słupsk
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Słupsk
30,50 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Nowe

ANIMATOR

30,50 PLNbrutto
Nowe
Gdynia
30,50 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry