PODINSPEKTOR/SPECJALISTA/ INSPEKTOR / STARSZY SPECJALISTA/STARSZY INSPEKTOR/ GŁÓWNY SPECJALISTA DS. INŻYNIERII SANITARNEJ

PODINSPEKTOR/SPECJALISTA/ INSPEKTOR / STARSZY SPECJALISTA/STARSZY INSPEKTOR/ GŁÓWNY SPECJALISTA DS. INŻYNIERII SANITARNEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 840 - 9 700 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1327

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 840 do 9 700 PLN
wynagrodzenie w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji

Zakres obowiązków:
Zakres realizowanych zadań na tym stanowisku będzie następujący:
1) nadzór nad gospodarką energetyczną w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy:
a)monitorowanie i analiza zużycia energii elektrycznej, cieplnej, gazu i wody w budynkach gminnych,
b) prowadzenie ewidencji i sprawozdań dotyczących kosztów i zużycia mediów;
2) planowanie i realizacja działań zmierzających do poprawy efektywności energetycznej:
a)opracowywanie propozycji modernizacji energetycznych budynków (np. termomodernizacji, wymiany źródeł ciepła)
b)przygotowywanie danych i współpraca przy tworzeniu Gminnego Planu Gospodarki Niskoemisyjnej (PGN),
c)współpraca w zespole ds. śladu węglowego;
3; udział w przygotowywaniu dokumenta3ji projektowej i przetargowej dla inwestycji energetycznych:
a)współpraca z Referatem Zamówień PuŁ!icznych przy opracowywaniu dokumentacji.
b)weryfikacja dokumentacji technicznej poc kątem zgodności z przepisami energetycznymi;
4)nadzór nad eksploatacją infrastruktury energetycznej gminy, w tyrn współpraca operatorami sieci energetycznych (np. PGE, Tauron, PSG);
5)wdrażanie i nadzór nad projektami wykorzystującymi odnawialne źródła energii (OZE):
a)przygotowywanie projektów wwiązanych z montażem instalacji fotowoltaicmych, pomł ciepła, itp. w budynkach gminnych,
b)monitorowanie działania istniejących instalacji OZE;
6)przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z funduszy zewnętrznych:
a) współpraca przy pozyskiwaniu środkćw z programów krajowych i unijnych (np.
NFOŚiGW, WFOŚiGW, FEnIKS, program Czyste Powietrze, etc.),
b)monitorowanie aktalnych programów dotacyjnych z zakresu energetyki;
7) prowadzenie audytów energetycznych i inwentaryzacji:
a)współpraca z audytorami zewnętrzymi craz przygotowywanie danych da audytów i analiz,
b)tworzenie zestawień i raportów cła potrzeb wevmętrzn:rch oraz instytucji zewnętrznych (np. GUS);
8)wsparcie i doradztwo dla jednostek gminnych i mieszkańców: udzielanie dotyczących efektywności energetycznej, wymogów technicznych i możliwości dofinansowana inwestycji energetycznych,
b) współpraca z mieszkańcami i gminami przy projektach lokalnych (np. wspólne projekty OZE, zbiorowe zamówienia na energię);
9 prowadzenie postępowań związanych z zaopatrzeniem w media energctyczne:
a) współorganizacja wspólnych przetargów ra zakup energii elektrycznej lub cieplnej dla urzędu i jednostek podległych,
b) monitorowanie i analiza Linów z dostawcami mediów;
10) nadzór nad eksploatacją oświetlenia ulicznego:
11)współpraca przy opracowywaniu planów rozbudowy i modernizacji oświetlenia ulicznego;
12)inne zadania zlecone przez przełożonych w zakresie gospodarki energetycznej:
a)sporządzanie okcesowych analiz i informacji dla rady gminy, komisji lub burmistrza,
b)współpraca z innymi referatami urzędu (np. oświaty, ochrony środowiska);
13)stosowanie instruKcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowegc akt oraz instrukcji w sprawie organizacji z zakresu działania archiwów zakładowych, w tym archiwizowanie dokumerfacji zgodrie z Instrukcją Kancelaryjną;
14)zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji powziętych w ramach wykonywania umcwy craz przestrzeganie obcwiązujązej Urzędzie Miasta Redzie polityki ochrony danych osobowych.


Miejsce pracy:
Gdańska 33, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Pracodawca:
Urząd Miasta w Redzie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Inżynieria środowiska, budownictwo, energetyka, ochrona środowiska,
  • 1. Wymagania niezbędne, jakie powinni spełniać kandydaci: 1)posiadać obywatelsiwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 i. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 2)mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 3)nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; 4)mieć nieposzlakowaną opinię; 5)posiadać wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: inżynieria środowiska, budownictwo. energetyka, ochrona środowiska, gospodarka przestrzenna lub pokrewne; 6)posiadać co najrnnieJ 2-letni staż pracy w administracji publicznej lub przy realizacji projektów infrastrukturalnych współfinansowanych ze srodków UE; 7) posiadać znajomość przepisów prawa. w szczególności: a)prawa ochrony środowiska, b)zamówień publicznych (ustawa PZP), c)prawa budowlanego, d)gospodarki wodno-ściekowej, e)efektywności energetycznej, f)zasad realizacji i łoziiczania projektów unijnych (m.in. Furłdusze Europejskie 2021 2027). 2. Wymagania dodatkowe: l) posiadanie doświadczenia w realizacji projektów z zakresu małej retencji, kanalizacji deszczowej lub ochrony wód; 2)mieć ukończone kursy lub szkolenia z zakresu efektywności energetycznej, gospodarki wodnej, czy zarządzania projektanłi; 3)mieć znajomość systemów monitoringu zużyoia mediów i narzędzi do analiz energetyczych; 4)prawo jazdy kat. B.


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne, jakie powinni spełniać kandydaci: 1)posiadać obywatelsiwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 i. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 2)mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 3)nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; 4)mieć nieposzlakowaną opinię; 5)posiadać wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: inżynieria środowiska, budownictwo. energetyka, ochrona środowiska, gospodarka przestrzenna lub pokrewne; 6)posiadać co najrnnieJ 2-letni staż pracy w administracji publicznej lub przy realizacji projektów infrastrukturalnych współfinansowanych ze srodków UE; 7) posiadać znajomość przepisów prawa. w szczególności: a)prawa ochrony środowiska, b)zamówień publicznych (ustawa PZP), c)prawa budowlanego, d)gospodarki wodno-ściekowej, e)efektywności energetycznej, f)zasad realizacji i łoziiczania projektów unijnych (m.in. Furłdusze Europejskie 2021 2027). 2. Wymagania dodatkowe: l) posiadanie doświadczenia w realizacji projektów z zakresu małej retencji, kanalizacji deszczowej lub ochrony wód; 2)mieć ukończone kursy lub szkolenia z zakresu efektywności energetycznej, gospodarki wodnej, czy zarządzania projektanłi; 3)mieć znajomość systemów monitoringu zużyoia mediów i narzędzi do analiz energetyczych; 4)prawo jazdy kat. B.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marek Kopicki

Nr telefonu:
58-678-80-08

Wymagane dokumenty:
CV Nalezy złożyć następujące dokumenty: OBLIGATORYJNE: 1)list motywacyjny; 2)życiorys curriculum vitae (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej): 3)kserokopie dyplomów i dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje; 4)wypełniony kwestionariusz osobowy, według ustalonego wzoru, 3) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełniono umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego), według ustalonego wzoru: 6)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni pra publicznych, według ustalonego wzoru 7)oświadczenie o sygnalistach, według ustalonego wzoru; FAKULTATYWNE, składane w przypadku ich posiadania: S) kserokopie świadeciw pracy; 9)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach związanych z zakresem zadań na tym stanowisku; 10)referencje i opinie z poprzednich miejsc zatrudnienia; 11) kopię zaświadczenia potwierdzającą niepełnosprawność. Więcej na BIP Urząd Miasta w Redzie

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 01.08.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 278059
Udostępnij:
Dodano: 01.08.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 278059

Zobacz inne oferty

Do góry