StPr/25/0656
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ dodatek stażowy za wysługę lat godz pracy: pon-śr 07.30-15.30, czwartek 08.00-18.00, piątek 07.30-13.30
Zakres obowiązków:
wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów, realizacja zadań Gminy wynikających z ustawy Prawo Ochrony Środowiska, Prawo Wodne oraz Ochrony Przyrody, nadzór nad zielenią na terenie stanowiącym mienie Gminy, przygotowywanie wniosków o uzyskanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów, prowadzenie spraw z zakresu ustanawiania parków gminnych, prowadzenie spraw z zakresu ustanawiania różnych form ochrony przyrody na terenie Gminy Dobre Miasto, ewidencja kąpielisk, udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
Miejsce pracy:
Warszawska 14 i 7, 11-040 Dobre Miasto, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ochrona środowiska, biologia, architektura krajobrazu
- Prawo jazdy kat. B
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
Inne wymagania:
6 miesięcy doświadczenia zawodowego
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Michalska-Reda
Nr telefonu:
896161424
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dokumenty określone w informacji konkursowej na wolne stanowisko pracy zamieszczone na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail